Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

Premiär Fotografering & Cykling

Av Heratorpets Vinja - 28 oktober 2009 22:45

Äntligen jobbat klart och ledig i 4 dagar  Woohoo!, ska bli så jätte skönt vara ledig ett tag. Idag har jag även premiär fotograferat med min nya kamera....Jag är jätte nöjd med den men måste försöka lära mig lite mer om den. 

 

Dagens motion för Vinja blev med cykeln, är bäst passa på innan det blir halt och kallt. Som vanligt blev det en hel del stopp för att fotografera min lilla pärla Kisses  och även lite annat.


  

Vinja väntar på att vi ska ge oss iväg.

 

Det här kortet blev jag super nöjd med  Thumbs Up , blev perfekt när solen lyste på henne med dom vackra höst löven som bakgrund.


    

Visst är hon fin min VinjaMorph


 


  



Som vanligt försökte jag mig på att fotografera när jag cykla, korten blev väl inte dom allra bästa men vad gör man inte för er som läser för att ni ska få lite bilder  High Five .


  



Som vanligt så hitta Vinja en pinne att ta med sig....Hon bar med sig den HELA vägen, fattar inte att hon orkar släpa på den hela tiden  Hmm .

 

Här kommer lite bilder på Vinja och hennes pinne....


 

Mums vad gott.

 


    

Ta den om du törs No No No 



  
Bara min.

 


Hitta en buske som verkligen lyste upp i höst rusket när vi var ute, har ingen aning om vad det var men uppiggande var den iaf.

 

  



Idag när vi kom till slutet av våtmarken var det i alla fall någon "hemma" där. Vet inte vad det var för fåglar, men fina var dom i alla fall.

 

  


  

Vinja poserar vid våtmarken.

 


  

Lite balans övningar han vi också med.

 


  

Sen var det dags för hemfärd och pinnen får man ju inte glömma.


Det blev ca 9,5 km innan vi var hemma så nu har hon fått sitt i alla fall och man kan gå och sova med gott samvete.

 

Sen en liten tanke jag läste för länge sen...

 

 

Man föds gråtande omgiven av leende människor....

Man lever en tid...

Man dör leende omgiven av gråtande människor...

 


Så var rädda om varandra..... Blow Kiss 




 
 
Ingen bild

Vicky

29 oktober 2009 19:50

Duktiga Vinja bära med sig pinnen hela vägen. Du har blivit värst fotografen. Vilka bra kort du tar. Den nya rosa kameran värkar vara kanon.

Kram, kram Vicky som minsann inte är ledig.

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

29 oktober 2009 20:14

Det blev ju jättefina bilder!
Nu får jag vänta till helgen och fotografera. Går hemifrån när det är mörtk och kommer hem när det är mörk.

http://www.razzeltrazzel.se

 
Eva

Eva

29 oktober 2009 22:16

Fina bilder! Vad har du skaffat för kamera?
Vi ses i helgen!

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Angie

Angie

30 oktober 2009 09:17

Bra bilder det blir med den nya kameran !!! Favoriten är Vinja bland höstlöven, jösses vad FIIIN bild !!!

http://angieorex.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards