Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Lerig Höst Promenad I Hällby

Av Heratorpets Vinja - 19 november 2009 21:26

Usch, fy och blää för det här hemska vädret   Grrr. Jag är så fruktansvärt trött att det aldrig känns som det blir ljust ute någon gång. Kan det inte bara få komma lite sol  Sunshineså man får känna sig lite gladare. För att inte tala om hur Vinja ser ut efter varje gång vi varit ute och gått  Duh. Inte kul alls.....Men men det är bara ut och knalla i alla fall, vovven ska ju inte bli drabbad för jag tycker det är tråkigt ute. Vinja tycker i alla fall det är toppen med alla kul vatten pölar....Tur någon uppskattar vädret i alla fall  Sprinkler .

 

 

För att göra det lite roligare åkte Angie & jag till Hällby och gick en sväng. Roligt gå någon annanstans också, sen trodde jag det inte skulle vara lika geggigt där men ack vad jag bedrog mig   Thumbs Down . Vinja och Rex var inte vackra under magen när vi kom tillbaka  I Can't 

 


  

Här gick vi upp, ligger fårhagar på bägge sidor om vägen.

 


  

Vinja spanar....



Eftersom klockan var halv 3 innan vi kom ut idag så var det inte så ljust ute och det blev rätt snabbt mörkare. Är inte lätt få bra kort i det konstiga skenet No  men lite bilder fick jag ihop innan det blev för mörkt.

Hade även oturen att det började regna så då ville jag inte ta fram kameran heller.



  

Vinja hittat en pinne.

 


  

Väldigt vad det kan bli konstiga bilder ibland när dom rör på sig där man inte tänkt dom skulle.

 


  

Här ett kul kort på Rex.

 


  

Mattes lilla fotomodell  Beating Heart 

 


  

Okej då...Ta kort snabbt nu om ni ska, kan inte stå här uppe hela dagen....



    

Angie är alltid ett säkert kort, finns alltid godis hos henne. Vinja tycker det är perfekt med en egen godis automat på promenaderna  Woohoo! .

 


Det är faktiskt en kanon väg att gå där, man möter nästan aldrig någon hund på den svängen. Möjligtvis några hästar ibland Pony, men inte speciellt ofta. Man kan även komma till Eskilstuna BK om man går tillräckligt länge. Tror det är lite dryga milen dit. Men vi gick inte så långt idag heller  I Can't . Vi gav upp när det inte sluta regna så dagens promenad blev nog ca 6km.

 

 

Hoppas det blir lite bättre i morgon så man kan vara ute lite mera.

 

 

Eftersom det inte gick nå bra ta kort ute idag så får ni några "bonus" bilder när Vinja är inne  Eyebrow .

 


  

Vinja slappar lite med sin nalle bredvid sig.

 


  

Ser du inte att jag är trött....Ta bort den där kameran.

 


Så mina vänner det vad var vi hittat på idag. Om vädret tillåter så blir det en sväng i skogen på fm och sen på kvällen blir det Vinjas favorit......Simmning på Strömsholm  In The Pool .

 

Så med hopp om bättre väder så hörs vi i morgon  Valentine I love you sign .





 
 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

20 november 2009 22:07

Har hört att det SKA bli sol i morgon. Så jag håller tummarna. ÄR ett gäng som skall träna på lubben i morgon och grilla lite hamburgare. Skall bli trevligt

http://www.razzeltrazzel.se

 
Eva

Eva

20 november 2009 22:28

Ja, det skitiga vädret är inte kul. Men idag har vi haft sol!

http://www.kohagslycksnskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards