Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Regn, Regn Och Åter Regn

Av Heratorpets Vinja - 25 november 2009 22:32

Regn, regn, regn och åter bara regn  Rainy. Kan det inte bara ta slut någon gång. Är ju blött och geggigt var än man går I Can't . Idag fanns det inte någon fantasi alls att gå när jag kom ut en bit och det börja regna. När jag kollade tidigare i veckan så stod det att det skulle komma en lite sol i alla fall idag men nej,nej.

 

 

Blev då bara en liten sväng runt vid Torsharg och udden, fast när jag kom hem så upptäckte jag att vi nästan gått 4km i alla fall. Och det var längre jag trodde det skulle bli  Way To Go .

 

 

Fick ihop lite bilder på dagens sväng också, men det gällde vara snabb så man inte fick vatten i kameran  Snappy. Så dagens blogg blir bilder på våran promenad väg idag.

 


  

På en sten ovanför Torshargshallen.

 


  

Vinja hitta en "pinne" också men den gick inte ta med.

 


  

Vy över åkern.

 


  

Här bort på grusvägen gick vi. Riktigt geggigt.



  

Vinja på vallen och spanar lite.

 


  

Vinja sitter vaktar målet på Torsharg.



  

Hitta en sten att posera på.

 


  

Här är el ljusspåret, Vinja hittat en pinne också.

 


  

Vid stockarna.

 


  

Bron över ån till udden, lite geggigt här också.



  

Hittat en smaskig pinne.



  

Vinja på stenen med Torshälla ån i bakgrunden.

 


  

Väntar utanför Hemköp när jag är inne och handlar. Finns redan granar att köpa där.

 


  

Så var vi hemma, var bara duschen kvar.

 


Så såg våran promenad ut idag. I morgon blir det nog en sväng på cykeln så lilla tösen får röra lite på sig.

 

Med hopp om bättre väder och en bättre blogg så hörs vi i morgon.

Natti, Natti  Dreaming 

 

 

Föresten så kommer det hända lite spännande saker med Vinja på fredag.....Hoppas jag även kan ta lite bilder då....Men det får ni se då.






 
 
Maja Jaro & Hinta

Maja Jaro & Hinta

26 november 2009 06:33

Visst är de kul med regn o rusk *morr* Just nu känns det som om man bor i lervälling just för att allt är geggigt och lerigt. Om det ändå kunde frysa till så det inte var lerigt, eller bli sol i veckor så de kunde torka upp. Vilken beskrivande bild... drömmer sig till paradiset =) Fredag spännande saker för Vinja... de ska vi kolla in ;)
Ha det bäst på ER!!
Kram från oss alla till Er alla

http://www.freewebs.com/majazarges

 
Eva

Eva

26 november 2009 07:37

Usch ja, vad det är tråkigt med regn och rusk! Fast här har vi sett solen några stunder senaste dagarna.

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Angie

Angie

26 november 2009 07:42

Tack för bilderna :D !!!
Ja, detta regna kan vi väl få vara utan :( Var tog dom vackra höstdagarna vägen ???
Fina foton på FINA Vinja :D !!
Åhhh, vilken spännande dag ni har imorgon !!!!
Kramiz !!

http://angieorex.blogspot.com

 
Christine & Delta

Christine & Delta

26 november 2009 21:35

Visst blir man trött på allt det gråa, det är bara blött och lerigt, men vilken härlig runda ni har att gå iaf.......kul med alla bilder! *kram*

http://www.wilsesdelta.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards