Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Årets Sista Blogg

Av Heratorpets Vinja - 31 december 2009 19:30

Jaha då har vi kommit till årets sista dag och årets sista blogg  Techy.

Är verkligen spännande hur 2010 ska bli....Det första som jag är mest spänd inför är om det blir några små söta valpar efter Vinja, hoppas verkligen det blir något  Wakka Wakka. Fast det kommer vara fruktansvärt jobbigt vara utan min lilla raring i 10 veckor  Miss U. Kommer vara långa veckor. Tur i alla fall att uppfödaren inte bor mer en ca en timmes bilfärd här i från så det kommer bli många turer dit för att hälsa på min lilla pärla  Love You.

 


Sen hoppas jag vi kan bli klara med alla elit momenten så vi kan ut och tävla lite. Även komma med på någon tävling, verkar inte lätt komma med på spårtävlingar  Thinking. Men det är bara hoppas man har lite tur.

  

Håller även tummarna för Ingrid på Enduros Kennel att Aqila är dräktig  Thumbs Up.

 

 


Sen till dagens bravader, Angie och jag åkte iväg för att gå en sväng. Vi är så trötta på att gå samma svängar jämnt  Noså vi åkte till ett ställe som heter Kullersta och gick på grusvägarna där. Verkligen kul se nått annat när vi var ute.

 

 

Var inte så kallt idag, ca -8 grader men tyvärr ingen sol, fast himlen var blå delvis när vi var uteBounce.

 

Blev en sväng på ca 5km, mest vägarna men även lite i skogen  Hiker 


   

Här börjar våran promenad idag  Walking Dog .



   

Vi hitta en bock i skogen!!!!

 


  

Vinja och bocken.

 


  

Ligger ett stall där borta i Kullersta

 


  

Mattes lilla hjärta  Beating Heart .

 


  

Hur söt kan man vara.....

 


  

Vinja är en väldigt hjälpsam liten hund. Så fort man tappar eller lägger nått på backen så kommer hon och plockar upp det för hon vet hon får godis då. Riktigt bra för man slipper böja sig efter saker då  Thumbs Up .

 


  

Vinja spanar efter några hästar som kom på vägen  Pony .

 


  

Blev lite träning med klövjeväska också.

 


  

På väg upp i skogen. Kommer ni då......



  

Mitt i granen.



  

Angie busar med hundarna, eller om det är tvärtom  Ponder .

 


  

Lite springa efter bollen blev det också  Soccer bounce .

 


  

Här måste det ju vara trevlig, i alla fall om man ska tro skylten  Laughing 2 .

 


  

I snödrivan.

 


  

Ser ut som hon saknar ett framben.

 


  

Hemma på parkeringen.

 


  

Så var det årets sista bild på Vinja, snöa lite när vi kom hem.

 


Vinja och jag önskar verkligen er alla Ett Gott Slut & Ett Gott Nytt År  2010 Drink .  Ha en riktigt skön kväll nu.

 

 


                             




   





 
 
Angie

Angie

1 januari 2010 01:27

Japp år 2010 ska bli det bästa år som vi alla någonsin upplevt :D !!! Det har jag bestämt ;) *fniss*

Ja, nu börjar det närma sig parning ordentligt och vi håller tummarna för att det ska gå riktigt bra :D !!

Tackar för promenaden idag/igår...skriver ju på natten....

Så GOTT NYTT ÅR Vännen !!!!

http://www.angieorex.se

 
Ingen bild

Eva R

1 januari 2010 03:19

Håller tummarna för att det blir valpar!
Men att vara utan hunden så länge.Jag hade nog inte klarat det...

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

1 januari 2010 11:23

Visst ska vi hoppas du kommer med på tävling. Och så håller jag tummarna för att Vinja blir med puppisar.
Gott Nytt 2010
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Vicky

Vicky

1 januari 2010 13:16

Hoppas hoppas att 2010 blir ett bra år!! Är inte riktigt nöjd med 2009. Det ska bli spännande att följa Vinja och hennes valpar.
Massor med nyårskramar

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Eva

Eva

1 januari 2010 18:19

Hoppas alla önskningar går i uppfyllelse! Det blir väl spännande med valpar efter Vinja?! Ska du ha en valp då eller?

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Kerstin

Kerstin

1 januari 2010 21:48

Så spännande att få små valpar efter sin älskling...förstår att det blir jobbigt att inte träffas på en så lång tid...men som du skrev tidigare så får du väl göra några resor och hälsa på lite då o då...kommer du att ta en valp? Ska i alla fall bli spännande att följa hennes resa...
Kram på årets första dag!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards