Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 4 januari 2010 22:48

Blev ingen tur till uppfödaren idag. Kom fram till att det var nog lite för tidigt och eftersom jag skulle jobba på em så bestämde vi att ta det i morgon istället. Var nog ett klokt beslut, hade blivit lite stressigt att hinna till jobbet och hon är ju ändå bara på dag 12 idag.

 

 

Blev istället en liten promenad runt här i Torshälla, blev inte så lång då jag kom ut lite sent  Walking Home Crying. Fick i alla fall ihop lite mera bilder än igår Thumbs Up. Var skapligt väder och det kom även fram lite sol på vissa ställen  .

 

 

Började att gå ner mot slussen, fortsatte sen på andra sidan ån och bort mot Krusgårds området. Sen runt så man kom till Gökstens skolan tillslut.

 


   

Riktigt igenfruset och mycke is.



  

Kolla här....En stubbe....

 


  

Du matte den är visst ihålig.....

 


  

Finns det kanske nått kul i den här tro  Ponder .

 


  

Vid båtslipen.

 


  

Vi har bäver här också  Beaver , har visst haft kalas här.

 


  

Kolla....Jag kan hålla balansen på stocken.



  

Min älskling  Valentine hand heart .

 


  

Fick springa lite efter bollen i den här backen.

 


  

Torshälla ån i lite solsken.

 


Vid Gökstens skolan så sken solen  Sunshine , så självklart blev det ett gäng kort på pärlan där också.

 


  

Blir jag bra så här.....



  

Eller blir jag bättre om jag sitter.

 


  

Vinja letar efter sin boll.



  

Japp hitta den också  Wakka Wakka .

 


  

Kanske har vi en liten varg i Torshälla också  Wolf 

 


  

Mattes ögonsten   .

 


Fick ihop ca 4 km på våran promenad idag, men Vinja sprang massa i snön och även en del i backen så hon har fått kämpa lite.

 

 

Ska bli spännande nu då i morgon och se hur lilla fröken ligger till i sitt löp, är ju jätte pirrigt så man inte missar det  No .

 

 

Ska försöka sova nu så man är pigg och allert i morgon, inte kul åka långt på hala vägar. Så jag hoppas dom ser bra ut.

 

 

Natti, Natti alla mina vänner  Sleeping 









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards