Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 7 januari 2010 21:42

Ja då har vi varit en tur hemma hos Monika igen för att kolla hur lilla fröken ligger till i löpet. Men icke, inte nått höglöp idag heller Pouty. Så det blir en tur till igen på lördag för att se hur det är då. Förhoppningsvis så får vi åka då, men sån tur har jag nog inte Sad.

Inte för jag har något emot träffa Monika men det är så förbannat tråkigt att åka i halkan.

 

Fick ihop lite bilder när vi var där idag också   .

 


  

Mamma Mikra.

 


   

Men hej....Är du här idag också, ska vi leka med grisen  Pig 2.

 


   

Fast vi kan kanske pussas lite först   .

 


   

Men hallå....Tänker du ta min leksak  Hmm 2



   

Min lilla fina flicka   .

 


Blev inte så sent idag vilket var skönt. Är inte så kul åka i mörkret när det är halt ute  Ice Skating.

 

Blev faktiskt några bilder i bilen på vägen hem idag med  Wink



   

Vet inte om det är jag som är puckad eller vad. Men den här varning för älgskylten  Moose sitter ca 200m från bron som går över Hjälmare kanal. Tror dom att älgen hoppar upp ur vattnet och upp på bron eller hur har dom tänkt sig egentligen  Thinking.

 


  

Vet inte om ni ser, men mitt i bilden är det 2 rådjur som står ute på gärdet. Kunde tyvärr inte zooma då jag körde.

 


Sen när vi kom hem blev det en liten sväng runt Torsharg. Hade tänkt gå längre men fast det "bara" var -12 grader så kändes det nästan lika kallt ut som igår för det blåste lite  Windy . Fick ihop några bilder på den korta svängen också.

 


  

Japp, då var vi på väg då.

 


  

Här har någon tassat på isen på ån, kan det vara en räv kanske  Fox .

 


  

Kom nu, det blir kallt om tassarna.

 


  

Smulan på en översnöad stubbe.

 


  

Jaha, så blev det kväller här i Torshälla.

 


I morgon börjar jag jobba igen....Inte kul  No . Får hoppas det blir lite mindre kallt snart så man kan njuta lite av vintern och vara ute nått  Snowball Fight .

 

 

Nu är det Natti Natti för mig om jag ska orka jobba i morgon.

 

 

Hörs i morgon  Valentine I love you sign 




 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards