Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 12 januari 2010 23:40

Halloy mina vänner  , är precis hemkommen från Åkersberga och Ixxon. Blev en lyckad parning idag också  Well Donemed en hängning på en ca 25 min igen. Så nu är det bara vänta och hoppas på det bästa.

 

 

Men det var ett fruktansvärt väglag, super halt på vissa ställen och dimma så gott som hela vägen och på många ställen såg man knappt 30 meter. Så det tog lite tid.

 

Tog lite kort också men dom lägger jag in i morgon för idag orkar jag inte  Sorry. Men lite bilder från dagens promenad kan ni få. Blev en liten runda på dan innan Monika skulle hämta oss, inte så långt men en massa springa i snön efter bollen blev det Mush.


Så typiskt också att man inte mått så bra idag  Dramatic Death. Haft en fruktansvärd huvudvärk och mått illa, som tur blev det lite bättre strax innan vi kom fram.

 

 

Så, nog med klagande. Här kommer i alla fall lite bilder från dagens promenad.

 

Blev lite bilder på Vinja i morse när vi var ute, så här kommer en bildserie när hon rullar i snön  Roll Over 

 


  

Så skönt....

 


  

Lite på sidan också.

 


  

Sen på rygg igen.

 


  

Japp, nu är jag klar.

 


  

Riktigt frostigt på träden är det.

 


  

Ute på promenad, riktigt dimmigt är det.

 


  

Lite busig....

 


  

Litet snö monster.



  

Väntar på att jag ska kasta bollen.

 


  

Hitta bollen också  Wakka Wakka .

 


  

Min lilla söta Vinja  I Love You .

 


  

Får hoppas hon inte är lika smärt om midjan om nästan 2 månader.

 


Så nu får ni tåla er tills i morgon på parnings bilderna.

 

 

Ha det bra och sköt om er. Natti, Natti  Sleeping 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards