Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 14 januari 2010 21:33

Har tyvärr inte varit någon jätte aktivitet här hos oss idag     . Vakna lite sent och var lite trög startad idag. Är nog lite seg efter allt Örebro åkande i veckan och spänningen med parningen så kroppen var nog lite trött  Falling Asleep.

Sen var jag hos en naprapat Doctor och fixade min rygg och nacke. Har haft en fruktansvärd huvudvärk en längre tid nu och det satt visst riktigt ordentligt, knakade och brakade rätt rejält när han höll på.

 


Försökte oss på lite träning idag, men det var tyvärr lite dåligt plogat där jag planerade att träna så det blev lite så där med den.

Men hu vad hon är på hugget och vill träna, blir ju tyvärr lite pip och gnäll när vi haft uppehåll men brukar ge sig när vi tränat lite.

 

 

Blev lite fritt följ med svängar och vändningar, är rätt nöjd. Självklart kan det bli mycke bättre, men med tanke på att det var ett tag sen nu så var jag nöjd.

 

 

Ställde upp lite koner och körde lite sakta gående också, hade lite bråttom emellanåt men vingla inte så mycke som hon brukar. Fast jag inte lagt ut någon boll. Det går framåt i alla fall  Thumbs Up. Blev även lite snabba fram till "gruppen", det svåra är att få henne bryta av där jag vill för att gå långsamt. Men det är bara träna vidare, skam den som ger sig.

 

 

Hade med metallapporten också, blev förvånad att hon tog den så bra. Trodde hon skulle tycka den var för kall  Frozen , hade i och för sig värmt den lite. Så där blev jag riktigt nöjd  Too Happy 1 .

 

 

Lite bilder lyckades vi skrapa ihop idag också, men tyvärr inte när vi träna. Har inte lyckats klura ut hur man tränar och tar kort samtidigt  Thinking .

 


  

Du matte jag hitta en pinne här.....

 


  

Smakar helt okej också



  

Verkligen häftiga alla träd och buskar blivit med all frost. Ser nästan sagolikt ut.

 


  

Allt är bara jätte grått ute.


  

Här luktar det nått spännande.



  

Vinja förbereder sig inför ett framåtsändande.

 


  

Duktig flicka  

 


  

Min lilla älskade lilla stumpa, så duktig.



Försökte även ta kort när hon skällde, vilket inte var lätt.

 


  

Kolla vad farlig jag ser ut  Grrr .

 


  

Passa er bara, kom inte nära här inte....

 


  

Okej då, vi kampar lite i stället.....Inte kul se arg ut.



  

Kul bild tagen upp i träden när det börja mörkna lite.

 


  

Läser kvällstidningen.

 


Blev som sagt inte mycke aktivitet här idag, ska försöka skärpa mig tills i morgon. Får hoppas det blir lagom kallt också, sen om solen kunde visa sig vore det ju inte helt fel   .

 

Så sköt om er och era fyrfotade vänner  Puppy 1 så hörs vi nog i morgon också.

 

Natti Natti och dröm vackra drömmar  Dreaming 










Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards