Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 16 januari 2010 19:58

Nu börjar det verkligen vara kanon skön temperatur ute, bara -2 grader har vi haft idag. Riktigt skönt  Way To Go.



Fick sällskap av Angie & Rex på dagens promenad, men tyvärr skulle hon iväg vid lunch så det var bara ställa klockan på morgonen   . Okej då, vissa tycker väl inte halv 9 är så tidigt men eftersom jag oftast har lite svårt att somna på kvällen kan det vara skönt slippa ställa klockan. Oftast vaknar jag kanske runt den tiden ändå men när man ställt klockan känns det inte riktigt som man kan koppla av.

 

 

 

Så till dagens promenad, träffa Angie vid slussen och gick mot Kolsta idag igen. Är rätt bra väg där då det inte är så mycke bilar där Convertible så det går bra ha dom lösa nästan hela tiden  Fetch .

 

 

Är ju kanon med alla snöiga gärden som dom kan springa i. Tur ingen skulle komma på den iden med mig för det skulle jag inte orka alls  Phew . Men Vinja älskar springa runt i snön så det blir ju kanon motion  Running .

 

 

Självklart så fotades det en hel del också  Snappy 

 


  

Kommer dom snart......

 


  

Får väl roa mig med en pinne så länge.

 


  

Stiliga Rex   


  

Dom här hundarna skäller alltid helt hysteriskt när någon går förbi. Fattar inte hur hundarna eller ägarna orkar lyssna på dom  . Så vi brukar kalla dom för gläffs hundarna.

 


   

Denna fågelholk lyser verkligen upp i det gråa  Birdie.

 


   

Min lilla raring  .

 


   

 I Love You



   

Men hallå där....Tänker ni busa utan mig  Ponder



   

Hej kompis, har du nått åt mig där kanske  Dog 7.

 


   

Visst är dom söta    

 


  

Visst tycker ni jag är söt  .

 


  

Får ju inte glömma liten naturbild.

 


  

Så var vi nästan hemma. Vi bor i det gula huset som syns i bakgrunden.

 


Den här svängen blev ca 7,5 km. Blev mycke springa i snön för min lilla fröken Snow Angel så bra motion har det blivit  Yes! .

 

 

Blev sen även en sväng på em igen, men då fick vi gå själva. Gick vid halv 4 så det började mörkna lite. Vi gick en sväng runt här i Torshälla som Angie och jag kallar för Lilla Gökstens rundan. Den är ca 4 km så vi fick ihop ungefär 11 km tillsammans, väldigt skönt. Vill ju passa på när man är ledig att försöka gå så mycke man kan.

 

Självklart var kameran med även på denna promenad   

 

Lagom vi kom ut fick Vinja lite fnatt och börja rulla runt i snön  Roll Over .

 


  

Först huvudet ner och rumpan upp.

 


  

Sen kastar man sig raklång på backen.

 


  

Det här är livet  Too Happy 1 .

 


  

Närstudie av Vinja och en pinne.

 


  

Utefter ån.

 


  

Blir häftiga bilder när det är blixt på.

 


  

Tur att dom har parkbänkar så man kan vila sig om man blir trött.

 


Mer än så mina vänner har jag inte att bjuda på för idag. Blev i alla fall mera hund bilder idag än igår  Wink .

 

Ha mysig lördag kväll nu med era nära och kära så hörs vi i morgon  Couples 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards