Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 17 januari 2010 20:09

Hu vad seg man känt sig idag. Var inte många grader ute när jag vaknade men det blåste istället  Snowstorm. Är inte skönt att gå på våra vanliga ställen vid dom öppna gärdena när det blåser ute. Blir alldeles för kallt då  Shiver.

Så Vinja och jag tog en tur till Hällby och gick där idag. Är mycke skönare gå där det finns lite träd så blåsten inte känns så mycke.

 

 

Blev inte så jätte långt för oss. Angie kunde inte hänga på idag och det är inte kul gå själv  , sen ville jag hinna hem så man han laga mat innan man skulle försöka sova på em......Är nämligen dags att åka jobba ikväll, 4 långa nätter väntar nu....Inte kul  Pouty.

Har så svårt att sova på fm efter natt-skiften. Sen är det ju tyvärr alla andra i huset vakna när man själv ska sova. Får hoppas bara ingen granne får för sig att borra eller spika eller nått sånt  Handyman.

 

 

Fick lite kort att visa er men det var segt på den fronten också, tyvärr . Blev inte världens roligaste kort idag Sorry




  

Här började vi dagens promenad, vid kyrkogården   .

 


  

Den här stigen gick vi in sen.

 


  

Jag ser er allt.

 


  

Vinterlandskap i Hällby.

 


  

Ligger det nått här tro.

 


  

Det finns verkligen nått här....Jag känner det.

 


  

Visste väl att min näsa inte hade fel, en kanon bra pinne låg det ju snön  Wakka Wakka .

 


  

Ni tror väl inte jag tänker lämna ett sånt fynd kvar här.

 


  

Pinnen släpades med ända tills vi vände.

 


  

Vilket tråkigt kalhygge  Tree 3 .

 


  

Otroligt dumt att lämna taggtråd i skogen  No .



  

Letar efter sin boll.

 


  

Vilket inte var det lättaste för den hade hamnat i trädet.

 


  

Min lilla skrutta med sin boll.

 


  

 På väg uppför muren.....



  

.....och på väg ner.



  

Jaha ni, nu tänker jag åka hem.



Blev lite drygt 4,5 km idag, med en del skuttande i snön och släpandes på pinnen.

 

För er är det troligtvis natti, natti snart. Men jag måste hålla mig vaken tills minst kl 6 i morgon bitti  Pouty .

 

 

Vi hörs alldeles säkert i morgon också. Ha det bra och sov gott  Sleeping 



  





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards