Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 19 januari 2010 20:15

Jaha så har jag varit idag igen till naprapatenDoctor  för att fixa lite med rygg och nacke. Var ju där förra veckan men det satt så hårt att han trodde jag skulle behöva komma tillbaka och han hade rätt. Får hoppas min huvudvärk kan ge med sig nu.

 

 

Direkt jag kom hem så gick Angie & jag ut på promenad  Walking Dog. Det har snöat massor här i natt igen  Snowstorm så vi ville gå där det var upplogat, så det blev en sväng ut mot Kolsta igen. Var riktigt skönt ute men tyvärr rätt grått och trist ute.

 


  

Här inne fanns naprapaten.

 


  

Väntar på Angie & Rex.

 


  

Här kommer dom.



  

Ropade ni på oss.

 


  

Även Angie fick vara med att posera idag med Rex & Vinja.



  

Världens sötaste plutta   .



  

Vinja i diket.

 


  

Rex & Vinja med sina bollar  Soccer bounce .

 


  

Rex letar efter sin boll i snön.

 


  

Bara söt.

 


  

Tjohoo vad det är kul med snön  Snow Angel .

 


  

Händer det nått där borta tro....

 


  

Så här grått var det ute idag.

 


  

Stiliga Rex, som fyller 8 år idag  Happy Birthday .

 


  

Lite snöig fröken.

 


Våran sväng idag blev drygt 7,5 km med mycke spring i snön. Skönt när hundarna kan fysträna sig själva ute i snön bara dom får en boll att springa med  Well Done .

 

 

Sen blev det hem för att äta och sova, har ju 2 nätter till att jobba så nu börjar det kännas att man inte sover så mycke  I Can't .

 

 

Nu har det gått 10 dagar sen första parningen så nu går man bara och väntar tills det gått så länge att man kan kanske ana att det växer nått i magen.

 

 

Hörs i morgon för nu ska jag åka till jobbet  Hello 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards