Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 22 januari 2010 22:21

Känns att man jobbat fyra nätter på raken som man inte är van vid, för man har varit lite seg idag. Tyvärr blev det ingen sovmorgon då jag skulle till tandläkaren  Brushing strax efter klockan 9.


Försökte få med någon ut på promenad på fm  Walking Dog men Angie var upptagen och Vicky jobba  Pouty och gå själv är inte vidare kul. Vicky kunde när hon slutat på em så jag fick fundera lite hur jag skulle göra  Thinking .

 

 

Blev att jag vänta på Vicky och gick med henne. Blev en bra sväng på drygt 8 km. Hundarna sprang en del i snön och jaga bollen så dom fick röra på sig  Aerobics . Även Vicky och jag fick kämpa på en del ställen i skogen där ingen hade gått....Hu vad jobbigt  Phew , inte lätt att flytta denna stora kropp i snön  Wink , sen alla kläder man har på sig. Nej tacka vet jag sommaren, är mycke lättare att gå och framförallt att träna med hunden   .

 


Eftersom det var em när vi gick så mörkna det ju rätt fort, så bilder blev inte så lätt att ta  Sorry men några blev det. Tog även några när vi var ute vid lunch en liten snabbis.

 


  

Det bästa man har sätter man på bordet   .

 


  

Bollen gillar jag skarpt   .

 


  

Hade faktiskt lite blå himmel idag, ser verkligen mycke härligare ut då.

 


  

Hemma hos Vicky, blev lite bus där innan vi gick.

 


  

Happy & Vinja poserar fint medans Molle ålar runt i snön  Snow Angel .

 


  

På höga höjder.



  

Min lilla söta flicka  I Love You .

 


  

Ville ni nått undrar Happy.

 


  

Härligt i snön......



  

Vinja spanar in vad som händer.

 


  

Happy & Vicky leker med bollen och Molle står och skäller.

 

 


Var ute lite drygt 2 timmar så det hade blivit mörkt innan vi kom hem. Och hungrig var man också, bara hem och laga mat. Blev pannkaka idag, jätte gott Perfecto  men kanske inte särskilt nyttigt.

 

 

I morgon är det dags för första simningen för lilla fröken sen hon sluta löpa. Det kommer bli uppskattat vill jag lova  Na-na-na-na .

 

 

 

Det var allt från oss för idag, hoppas ni får en skön och härlig helg och sov så gott  Alarm Clock 2 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards