Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Var Tar Vissa Dagar Vägen?????

Av Heratorpets Vinja - 25 januari 2010 22:05

Bara undrar var den här dagen egentligen tagit vägen  Question Mark. Tog lite sovmorgon till strax efter halv 9, för det var sista   dagen på min ledighet. Rasta lilla fröken på morgonen och sen in igen. Kolla lite på datan  Computersen betala räkningarna, det är ju tyvärr mindre kul  Pouty. Ja just ja frukost fick jag väll i mig runt halv 12 taget.

 

 

Gick ut en sväng vid lunch taget, var i alla fall lite duktig i dag då jag tog med lite tränings saker när vi gick ut. Hade tänkt träna på Torsharg för det var upplogat därBulldozer men det var fullt med folk där så det blev att planera om.

 

 

Gick mot udden och då slog det mig att det går ju perfekt att träna framåtsändande utefter ån  Thumbs Up. Så vi ställde upp våra fina koner och körde lite.

 

 

Idag la jag bollen när vi träna och då går det ju tyvärr lite fortare än det brukar, men det är bra träning det också. Körde några med och utan bollen. Är nöjd med den sakta delen idag, självklart kan det bli mycke, mycke bättre men vi skyndar långsamt  Snail 

 

 

 

Den snabba delen är inte lätt, vill hon galopperar närmre "gruppen" innan hon saktar ner. Helst av allt skulle det vara full fart fram och sen tvärnit och sakta fram. Men det är väl önsketänkande kan jag tro. Fast önska kan man ju få.

 


Blev lite med metall apporten också. Där börjar hon bli riktigt duktig tycker jag  Bravo! , är verkligen stor skillnad mot när vi börja traggla med den och hon kolla på den som om ja inte vore riktigt klok Crazy .

 

 

Blir verkligen foto fattig blogg idag. Hade tänkt gå en promenad på em men jag åkte och handla. Både lite fisk till akvariet och liten sväng till Willys. Sen rann tiden iväg och det blev kväller så det blev inte mera än det. Får hoppas på bättre i morgon.

 


  

Vinja sitter och väntar på att ett par med hund som gick lite långsamt skulle komma iväg.

 


  

Men kommer du.....Kolla in vilken bra raksträcka att träna framåtsändande på, i alla fall så länge ingen kommer där.



  

Vinja laddad inför träningen, djupt koncentrerad på bollen  Soccer bounce .

 


  

Så duktig liten flicka  Valentine kiss .

 



Nu är det verkligen natti, natti för min klocka tänker ringa halv 5 i morgon  Alarm Clock 2 .

 

 

 

Bye, Bye  Blow Kiss 










 
 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

26 januari 2010 21:52

Ja det är det värsta med sovmorron. Dagen tar slut så fort. Men ibland måste man unna sig det också.
Kramiz!

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards