Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Heratorpets Vinja - 26 januari 2010 21:22

Så har man lyckats ta sig igenom en arbetsdag då, så det är 6 kvar innan man blir ledig igen.

 

 

Idag så åkte Angie & jag till Hällby för att ta en liten promenad. Börjar verkligen bli trötta på svängarna vi går här hemma Sadly I Can't , blir inte så mycke variation när det är så mycke oplogade vägar. Sen blåste det lite idag så då var det skönt gå där det fanns skog runt. Det tar ju emot en hel del av blåsten Hurricane .

 

 

Eftersom jag ska ta det lite lugnare med Vinja just nu när förhoppningsvis äggen Easter Basket  håller på att fastna så blev det bara 6 km. Typiskt när det är skönt ute.

 

 

Har varit mulet ute idag också. Inte kul när man ska fota för det är svårt få nå bra bilder, tycker vi kan få lite sol nu   

 


  

Syns knappt i snön.



  

Världens bästa Angie & Rex  Big Hug 

 


  

Vinja på snöig väg i Hällby.



  

Mattes lilla gulltroll  Valentine hand heart .

 


  

Angie fotar Rex.



  

Men hallå.....Gå inte, vänta tills min matte fotat klart  Snappy .

 


  

Nu ser nog ingen mig när jag gömt mig i snön!!!!!

 


  

Här är jag igen......

 


  

Vy över Hällys gärden.



  

Min lilla älskling  Valentine kiss .

 


  

Framme vid bilen  Convertible Female .

 


  

Japp, då åker vi hem då.




Så mina vänner såg våran dag ut idag. I morgon blir det träning hemma hos Ingrid  Woohoo! , får hoppas verkligen inte det blir snöstorm som dom sagt  Windy .

 

 

Ha det så gott så hörs vi i morgon  Blow Kiss 




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards