Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Längtar Till Våren

Av Heratorpets Vinja - 30 januari 2010 22:54

Det händer tyvärr inte så mycke här nu förtiden  Sorry, inte har man så mycke fantasi att skriva i bloggen heller. Verkar som om det inte bara är naturen som är insnöad, känner mig rätt insnöad själv också  Snow Globe

Våra promend vägar är ju lite begränsade nu både för att många är igensnöade sen att vi ska ta det lite lugnt tills Vinja är på dag 27.

 

Vi gick i alla fall våran "Stora Gökstens" runda idag som är runt 6 km kanske lite drygt också. Vi hade sol idag   men det var -14 grader ute.

Vinja tyckte det var kallt om tassarna dom gånger vi var tvungna pulsa lite i snön.

 

Vi gick själva idag för Angie hade tagit sovmorgon  Sleeping. Får hoppas på sällskap i morgon för det är mycke roligare då  Too Happy 1.

 

 

Vet inte om jag är för fjompig men eftersom uppfödaren sagt hon inte ska bli kall så fick hon ett litet täcke på sig när vi gick ut  Walking Dog.

 

 

Lite bilder blev det också, även om det inte blev så många.

 

 


   

Hitta en pinne idag vilket inte är så lätt i all snö.



   

Så fin min lilla flicka  Puppy 1.

 


   

Änderna var uppe och leta mat.



   

Vackert med solen som lyser.

 


   

Det ångar om vattnet.

 


   

Hej matte, ville du nått speciellt.

 


   

Häftig bild med solen som lyser genom trädet.

 

 


Eftersom det inte lätt få ihop så mycke bilder nu för tiden. Så tänkte jag visa lite flera bilder på Vinja som lite valp  Doggy Lick.

 

 

På alla bilder är hon ca 7 veckor.

 


   

Vinja och syrran Venke.



   

Trött liten flicka.

 


   

Sover sött.

 


   

Spanar lite.

 

 


Det var allt för idag, hoppas ni haft en bra lördag och får en skön söndag.

 

 

Hörs i morgon   Hello 





 
 
Vicky

Vicky

31 januari 2010 12:21

Det börjar bli lite tröttsamt med vintern nu. Det är i och för sig ganska skönt med rena golv. Men nu vill jag gå i skogen. Jag har i alla fall anmält Happy till bruks.
Kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Angie

Angie

31 januari 2010 12:58

Ja, nog känns det som att allt är igensnöat nu :( !!! Vill ha vår !!!!!!!!
Vilka vackra kort du fick idag :D !!! Duktig du är !!!
Kul att se lilla sötnosen så liten...en riktigt liten pussgurka !!

Ja, imorgon så jobbar jag em så det blir till att gå vid 09.00 imorn....men hur jobbar du ?
Kramizar !!!

http://www.angieorex.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

31 januari 2010 19:27

Inte ett dugg söt! :-) Å sådana där små får du pussa på snart. Avundsjuk!
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Kerstin

Kerstin

31 januari 2010 20:50

Så härligt det kommer att bli när det blir vår....det är bara för mycket just nu! Så fina bilder idag igen...lilla söta Vinja...Tur vi inte ska ha en hund till!
kram!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Jessica Holmström

Jessica Holmström

1 februari 2010 15:12

Vill absolut inte skrämma dig, eller komma med negativa "pekpinar"... MEN vad jag hört och läst ska man inte använda Back On Track på dräktiga djur (eller gravida människor).... Men det kan ju vara nya riktlinjer nu??
Kram

http://www.skeppartorps.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards