Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Tredje Försöket Med Samma Blogginlägg

Av Heratorpets Vinja - 4 februari 2010 09:22

Okej då gör jag väl ett nytt försök.

 

Hade skrivit ett långt blogginlägg igår kväll men sen när jag skulle lägga ut det så bara försvann det, fan vad arg man blir  Mean Pulling My Hair Out. Trodde sen det funka och skrev igen men den försvann också. Riktigt irriterande.

 

 

Så nu kommer en förkortad blogg av vad jag skrev igår.

 

Vi hade snöoväder igår igen  Snowstorm , det var inte så kallt men det blåste en del  Windy .

 

 

Angie och jag åkte till Hällby för att gå en sväng eftersom det inte blåser så mycke där det är skog  Tree 5 . Men ingen av oss hade någon större lust när vi väl kom ut så det blev bara en liten sväng på lite drygt 2,5 km. Sen hade Angie fått in massa snö i skorna när hon jobba, så hon var blöt om fötterna så det var ju inte så skönt heller.

 

 

Vinja var dålig på att äta mat igår, men det ska man ju ta som ett dräktighets tecken säger uppfödaren så man får väl hoppas. Hon var även lite hängig så det var även lite därför promenaden inte blev så lång. Får se hur det blir när vi ska gå idag.

Hon är på dag 26 idag.

 


Blev bara några få bilder igår, dels för vi gick ju så kort sen att det snöa så man ville inte det skulle komma in snö i kameran  Snappy .

 

Dom få bilderna kommer här.

 


  

Litet täcke fick lilla fröken på när det blåste så.

 


  

Mattes lilla flicka.



  

Tillbaka vid bilen.



  

Puss på dig   



Var ju tänkt jag skulle åkt och tränat hemma i Ingrids källare igår, men som vanligt satte vädrets makter stopp för det. Både Ingrid och jag tyckte det var onödigt eftersom vägarna vid åkrarna driver igen så fort när det blåser. Men vi ska göra ett nytt försök i helgen så håll tummarna vädret är bra då  Way To Go .

 

 

 

Eftersom det blev så lite bilder i dagens blogg så tänkte jag bjuda er på lite bildet när Vinja är liten bäbis Puppy 1 . Hon är 8-9 veckor på alla korten.

 

 


  

På väg hem, sover i Sandras knä.



  

Trött blir man också.

 


  

Men hallå, vad är det här. Två mat skålar men ingen mat, ska det vara på det viset


  

Verkar som om man måste hitta mat själv på det här stället.

 


  

Kan man äta det där.....

 


  

Liten vilopaus med våran andra hund Samira som vi hade då.



På dom här korten har hon blivit ca 10 veckor.

 


  

Så liten och söt.

 


  

Ute med Samira.

 

 


Det var det jag försökte skriva igår. Med lite tur kommer det ett inlägg senare i kväll.

 

Ha en bra dag och sköt om er Blow Kiss




 
 
Eva

Eva

4 februari 2010 17:14

Oj, vad hon var lik Bias som valp!
Spännande med valpar! Då är hon nog dräktig, när hon inte är så sugen på mat nu efter tre veckor.

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

4 februari 2010 19:41

Ja det var något problem stod det på bloggplatsen igår. Hackers eller så. Gud så söt!! Hur ska du kunna hålla dig att bara titta på valparna sedan :-)
Kramiz!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Angie

Angie

5 februari 2010 09:30

Så söööt ! Gulligt med valpbilder och kul att se fina Samira oxå !

Ja, inyte var det skönt med all snö i skorna jag hade inte :S

Kramiz !

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards