Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Vinja Mått Illa Idag Också

Av Heratorpets Vinja - 4 februari 2010 21:26

Verkar som om det är strul på bloggplatsen nu också så jag hoppas jag hinner blogga innan den lägger av.

 

 

Blev en tur till Kolsta med Angie & Rex. Är lite tråkigt gå samma sväng men man kan ju inte gå sina vanliga promenader för all snö  No.

 

Blev en tur på lite drygt 6 km.

 

 

Vinja har varit dålig att äta idag också  Sad men nu på kvällen åt hon faktiskt upp all sin mat  Thumbs Up. Verkar som om hon mår mera illa på fm och dagar än kvällar. Får hoppas det går över snart.

 

 

Blev bara några bilder idag men ni får nöja er med dom.

 

 


   

Så söt min lilla tjej  Blings, ligger här och väntar på Angie & Rex 

 

  

Här kommer dom......

 


  

Så söta våra hundar  Valentine hand heart .

 


  

Riktigt djupt är det i snödrivorna.

 


  

Även Rex försvinner snön.

 


Det var allt för idag. I morgon börjar jag jobba, inte kul alls  Sadly I Can't .

 

 

Ska försöka komma i säng i tid vilket inte är så lätt. Klockan går så fort när man ska lägga sig.

 

 

Hörs kanske i morgon. Natti Natti  Falling Asleep 




 
 
Maja Jaro o Hinta

Maja Jaro o Hinta

5 februari 2010 06:55

Huu stackars tjejen. De är ju inte bra att hon mår illa o inte vill äta. Men skönt att hon äter kvällsmaten.
Ja de där med att gå samma runda hela tiden är inte skoj nä. Man blir så uttråkad av de.
Vilka fina foton på Vinja när hon var bäbis. De är så kul o sitta o titta tillbaka i tiden på när de var små.
Just nu så har jag -15 grader....jag är så trött på detta väder nu. Snö snö kallt kallt blä blä
Krama om tjejen
Kramiz

http://www.majazarges.webs.com

 
Angie

Angie

5 februari 2010 09:35

Ja, inte är det kul när det strular på den platsen som man bloggar på :( ...har oxå varit med om att skriva ett inlägg flera gg men det bara strular hela tiden ...då blir man riktigt arg :( !!

Ja, nu är jag så trött på Kolsta vägen så jag spyr snart !!! Jag röstar för att vi får VÅR !!!!!!!!!!!! :D

Kramizar !!

http://www.angieorex.se

 
Madde

Madde

5 februari 2010 10:59

Vilka härliga snöiga bilder, men nu börjar man smålängta efter våren & barmark!

Testa ge Vinja mat precis innan ni lägger er för natten så magen inte läggs tom, vill hon inte ha sin mat, ge henne en macka med lite smör på.

Önskar er en supertrevlig helg!

http://working-gsd.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

5 februari 2010 14:53

Snöigt är det överallt nu och nu börjar hustaken ge vika...vår skola rasade taket in på idag!
Hundarna är väl de enda som älskar detta nu...fina bilder på din tjej och killen Rex ser inte så tokig ut han heller!
ha nu en härlig helg!

kram ifrån oss....

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Jessica

Jessica

5 februari 2010 17:59

Härliga snöbilder:) Här börjar det töa lite idag men vi har ju massa vitt kvar ett tag till tror jag.

Trevlig helg!:)

http://www.yrlabus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards