Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Tack Angie För Hjälpen

Av Heratorpets Vinja - 5 februari 2010 22:00

Jaha mina vänner, idag kommer inga nya kort alls för Vinja och jag har inte gått nått idag  Sad. Var så att vi var bortbjudna på 30-års kalas till klockan 6 och ska man hinna laga mat utan att stressa så får man hoppa över det ibland.

 

 

Som tur så kom Angie och hämta Vinja och tog med sig henne när hon gick med Rex. Tyvärr så var lilla fröken lite hängig idag Sadly I Can't  så dom gick bara en liten bit. 

 

Hon har ätit bra hela dagen så det måste väl vara någon annan omställning i kroppen som hon känner. Vinja har även fått vara hemma hos Angie när vi åkte bort för att slippa vara själv, har ju redan varit hemma själv hela fm. Tack Angie för hjälpen Thank You.

 

 

Självklart ska ni inte bli utan bilder för det, för här kommer ett gäng bilder när Vinja var mellan 11-13 veckor.

 


  

Så söt med dom stora öronen.

 


  

Vinja busar med sin kompis Felix.

 


  

Mina små söta flickor.

 


Här kommer ett gäng varierande sovstilar  Sleeping som min lilla fröken haft som liten.

 


  

Kan detta verkligen vara skönt  Hmm 2 .

 


  

I bokhyllan funkar ju också.

 


  

Mera normal sovstil.

 


  

Min lilla älskling.

 


  

Kan sitta fint också.

 


  

Samira och Vinja vilar i gräset.

 


Nu blir det inga flera bilder än så för nu ska jag gå och sova. Är ju inte ledig som alla "normala" människor är över helgen.

 

 

Önskar er alla en jätte skön helg. Hörs i morgon.

 

 

Natti Natti  Wake Up 







 
 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

5 februari 2010 23:06

Söööt!
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Maja Jaro o Hinta

Maja Jaro o Hinta

6 februari 2010 06:35

Skönt när man har vänner som kan hjälpa en när de gäller våra fyrbenta bästa vänner.
Kul o se puppifoton. Ja vilka knasiga stilar de kan ha ibland men va goa de va då. Kan sakna den tiden med Hinta.
Jobba lugnt
Kramiz o klappar till Vinja

http://www.majazarges.webs.com

 
Angie

Angie

6 februari 2010 09:31

Det var så lite så ! Vinja är väldigt lugn & skötsam och trots att hon var hängig igår så var det ju lite intressant med mina katter... Diwa gick fram och pussade på Vinja några gånger och Sheeba strök sig mot Vinja som är så duktig med katterna...prickstilla ligger hon när dom kommer...
Skulle ju givetvis tagit kort MEN batterierna var slut ;( Laddade ett helt gäng igår, men dom var ju inte klara förän idag :S ...

Lite skoj är det att du skulle på 30-årskalas igår medans jag ska på 60-årskalas ikväll ;) *Fniss* !!

Vi ses sen...
Kramizar !

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards