Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Hittat Ny Promenadväg :)

Av Heratorpets Vinja - 15 februari 2010 20:32

Har inte varit någon sol här idag, men träden har blivit så där läckert frostiga igen så det är ganska mysigt ute.

 


Eftersom jag sov på förmiddagen för jag jobbat så gick Angie och jag ut vid två tiden  Walking The Dog Female. Försökte komma på nått nytt ställe att gå på för man börjar verkligen tröttna på dom gamla  Sadly I Can't.

 

 

Blev att testa en grusväg som gick vid Bjällersta. Åkte in på en väg för att se om vi hitta nå bra ställe att parkera på, och vi hitta en som tur.

 

Den vägen som vi gick leder till ett stall som heter Gunnarsskäl, hade sen en svag aning om att jag kört häst där för många år sen och man kunde komma runt på den vägen. Men det var ju hur länge sen som helst så jag visste inte om minnet hade svikit mig  Wink .

 

Men minnet var på min sida så vi kom runt hela svängen utan att behöva vända. Hela svängen blev lite drygt 7,5 km så nu har vi hittat en ny bra sväng att gå  Too Happy 1.

Sen hitta vi flera vägar som vi ska utforska så småningom.

 

Lite kort han vi med på våran sväng också.

 

 

  

Men hallå......vänta på mig.

 

  

Litet täcke fick lilla mamman på idag för det blåste lite kallt.

 

  

En söt liten häst såg vi också  Pony .

 

  

Lilla flickan.

 

  

Mattes älskling  3 More Kisses .

 

  

Rex fick lite träning med sin klövjeväska.

 

  

Så fint med frost i träden.

 

  

Vinja & Rex kollar in om det finns nått kul i Angies väska.

 

  

Ropa du på mig matte.

 

  

Uppför den här backen gick vi också.

 

  

In på den här vägen parkera vi, konstigt namn att kalla nått för  Hmm 

 

  

Vinja poserar lite i snövallen.

 

  

Här nere parkera vi.

 

  

Tillbaka vid bilen.

 

 

Promenaden tog ca 2 timmar och det var en sväng vi absolut kommer att gå igen. Lite blåsigt över gärdena  Windy men annars kanon.

 

 

Nu ska jag sticka till jobbet så vi får höras i morgon igen.

 

 

Sköt om er och sov gott  Hammock 1 








 
 
Maja Jaro o Hinta

Maja Jaro o Hinta

16 februari 2010 06:14

Härligt med en ny runda. Två timmar, de var inte illa trampat de :)
Söt tjejen Vinja är. Kallt o kallt ja... lite varmare skulle de gärna kunna bli. Typ 2 minus o ingen vind. De är lagom de. Det kommer inte att bli skoj sen när snön ska smälta. Då lär man nog få bo i gummistövlar =(
Sköt om Er
Kramzar

http://www.majazarges.webs.com

 
Jessica, Gnista & Sota

Jessica, Gnista & Sota

16 februari 2010 07:37

Härligt med ny promenadväg.... Blev lite full i skratt när jag såg dina bilder. Vid Ölsta gård bor en klasskompis till Agnes ... och hästen som du fotade stod på Gunnarskäl misstänker jag? Han var i alla fall väldigt lik Ebbas klasskompis häst som står där :)
Kram

http://www.skeppartorps.se

 
Christine & Delta

Christine & Delta

16 februari 2010 08:00

Härligt med nya promenadvägar, visst blir det tjatigt att gå samma vändor, ser ut att vara en fin sväng också! Ha det bra! *kram*

// Christine

http://www.wilsesdelta.se

 
Maria&Hera

Maria&Hera

16 februari 2010 11:28

Tack för grattisarna!
Härligt med nya promenadvägar och dessutom sällskap!:)

http://belgarfans.bloggagratis.se

 
Angie

Angie

16 februari 2010 12:43

Ja, det var en riktigt härlig sväng och den tror jag kommer att bli riktigt populär till våren sedan :)
Vart ska vi gå idag då ???...ständigt samma fråga ;) *fniss*
Ses snart...
Kramizar !!

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards