Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Heratorpets Vinja - 16 februari 2010 20:30

Efter uppvaknandet efter natt skiftet gick Angie och jag ut en sväng med doggsen  Walking Dog.

 

Blev en tur mot Kolsta idag eftersom ingen av oss hade någon fantasi var vi skulle gå  Thinking. Var lite grå mulet och urrigt ute fast det inte var så många grader kallt.

 

Fick ihop ca 7 km på våran promenad idag, så det var jätte skönt.

Men nog känns det man inte sover så bra efter nattskiftet för man är rätt seg. 

 

Lite bilder på Vinja och Rex blev det.

 

  

Tjena morsan, sa du nått.

 

  

Angie & Rex kommer över bron.

 

  

Vinja har fått sin boll och Rex tycker det är orättvist  Sadly I Can't .

 

  

Vinja tuggar boll i snön.

 

  

Posera kan hon min lilla flicka.

 

  

Älskar det här ansiktet.

 

  

Mycke frost på träden idag också.

 

  

Så vacker man kan stå då när man väntar på bollen.

 

  

Måste väl passa på från sidan också.

 

  

Rex fick träning med klövjeväska idag också.

 

  

Lika vackert på träden längre bort.

 

  

Liten paus i snövallen.

 

  

Närbild igen, tänk med lite sol bakom vad fint det skulle varit.

 

  

Rex i snön med sin boll.

 

  

Högt upp på snövallen.

 

 

 

Var lite lat med maten idag så det blev en pizza, mums  Spaghetti . Pröva en stor familje pizza idag och nog var den stor, blev mera än halva kvar.

 

 


  


Våran lunch.

 

 

Det var allt vad jag han med idag, hinner inte så mycke när man jobbar natt. Känns som hela dagen bara går åt för att försöka sova ordentligt.

 

Har föresten mätt Vinjas midja lite och den har växt  Sunshine i onsdags förra veckan var den 59 cm och idag 62 cm så det känns ju kul, även tuttarna har växt lite. Så nu är det bara vänta och hoppas  Wakka Wakka .

 

 

Nu ska jag iväg till jobbet, hoppas det blir en lugn natt för jag är redan trött innan jag ens kommit dit  Falling Asleep .

 

Ha en fortsatt skön kväll ni alla och var rädda om er  Kisses 








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards