Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Promenad Runt Gunnarsskäl & Väntan På Aqilas Valpar

Av Heratorpets Vinja - 17 februari 2010 20:23

Go kväll alla mina vänner. Hoppas eran dag varit bra. Här är det helt okej, har bara en natt kvar nu innan jag blir ledig  Na-na-na-na.

 

Angie och jag gick en sväng idag också när jag vaknat. Blev den runt Gunnarsskäl idag igen för den var jätte bra att gå  Wakka Wakka. Så skönt med svängar som man slipper vända, har även hittat ett par vägar som ska utforskas när vi har lite bättre tid.

 

Var tyvärr ingen sol idag utan rätt mulet  Black Cloudmen inte så kallt ute vilket var ju bra. Var ute ca 2 timmar idag också och den var lite drygt 7,5 km.

 

Kameran hängde självklart med även idag  Snappy .

 

 

  

Väntar på att få komma in i bilen.

 

  

Japp matte då är jag klar, ska vi åka och hämta Angie & Rex nu då.

 

  

Riktigt söt är hon min lilla pärla.

 

  

Angie & Rex busar lite.

 

  

Rex sitter fint  Dog 18 .

 

  

Passera lite hästar.

 

  

Och en till.

 

  

Rex fick träna med sin klövjeväska idag också.

 

  

Du matte hur mycke kort ska du ta egentligen  Hmm 2 .

 

  

Titta vilket fynd, inte lätt hitta så stora pinnar i snön. Den var jätte kul hälsar Vinja.

 

  

Fast bollen är ju kul också.

 

  

Världens sötaste  Blowing Kisses 

 

  

Riktigt grått ute, om man vände på bilden skulle man kunna tro att himlen var snön. Ser ju nästan lika ut.

 

  

Tuggar boll i en snödriva.

 

  

Lite poserande i snön innan vi var framme vid bilen.

 

 

 

Blev inte mera än så idag. Efter promenaden var det bara hem och äta lite och försöka sova så man orkar hålla sig vaken tills 6 i morgon bitti.

 

 

Får se om det blir en spännande natt. Nina har hört av sig och dom tror det är dags väldigt snart för Aqila och valpa  Puppies . Nina har lovat att höra av sig om det händer nått så det kommer bli jätte spännande att se om det blir i natt eller om Aqila lurar dom  Wink .

 

 

 

Ha det så bra resten av kvällen så hörs vi i morgon.

 

Bye Bye  Hello 

 

 

 

 







 
 
Kerstin

Kerstin

18 februari 2010 20:25

Ja idag har jag haft en riktig vilodag...jätteskönt!
Vädret här är nu sådär isande kalla vindar och snö som virvlar, vill inte vara ute över huvudtaget...Ramos har vait på en semesterdag så då har vi som varit hemma haft det lugnt och skönt!
Härlig promenad ni varit på....
Ha nu en trevlig fredag...Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards