Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Heratorpets Vinja - 26 februari 2010 23:09

Vilket himla slask väder det blev idag då  Sadly I Can't. Har varit plus grader och regnat  Rainy, ingen bra kombination just nu. Det får jätte gärna börja bli lite varmare så det börjar smälta men nått regn vill vi inte ha  No No No.

 

 

Det hade ju snöat en del igår också så det blev en sväng runt Stora Gökstens rundan som man vet är plogad  Snowplow. Får verkligen hoppas dom hinner ploga allt slask innan det fryser på igen för annars kommer det bli kanon halt ute.

 

 

Blev lite bilder på dagens promend, inte lika kul som igår när det fanns söta valpar men, men.

 

 

   

Jaha, var det dags igen......Ta kort snabbt nu så vi kan gå sen.

 

    

Lite nära också.

 

  

Kan man kanske få sin boll någon gång eller????

 

  

Min lilla tjockis i snöhögen.

 

  

Jag gillar dig bollen.......

 

  

Här får man akta sig om man inte vill få nått i huvudet.

 

  

Kladdigt på vägarna var det också.

 

  

Till alla er som känner att ni behöver.

 

   

Sista kortet idag på min lilla pärla.

 

 

Blev lite drygt 6 km på den svängen, mera än så han jag inte med för på em var det jobbar dags  Pouty . Inte så kul men ett nödvändigt ont tills jag vinner dom där 110 miljonerna jag tänkte göra Wink. Vet inte riktigt bara när det blir, så tills dess är det bara gneta på.

 

 

 

Om man ska orka upp i tid i morgon så är det nog natti, natti för tanten nu. Annars är man jätte trött i morgonSleeping .

 

 

Ha en skön helg nu så hörs vi i morgon.

 



Bye Bye Hello

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards