Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Heratorpets Vinja - 5 mars 2010 19:33

Har tyvärr inte blivit så mycke bilder idag och ingen ute. Går ju inge promenader nu när det är så kort tid kvar.

 

Har även jobbat idag och direkt efter jobbet så åkte jag några ärenden. Så Per har gått ut lite med Vinja. Jag gick nyss ute på kvällen men det är ju mörkt nu så det blev inga ute kort alls idag  I'm sorry.

 

Har fotat lite inne idag för jag kan ju inte ha en blogg utan några kort.

 

   

Kollar in när vi lagar mat, kan ju ramla ner nått.

 

 

    

Slappar lite i köket.

 

 

    

Närbild på magen.

 

 

    

Men nu är det väl i alla fall min tur att få mat.

 

 

    

Verkar som om det tar tid med maten, lika bra vila en stund.

 

 

     

Hur söt får man vara  3 More Kisses.

 

 

Ja nu är det bara helgen kvar innan hon åker. Ska åka iväg med henne efter jag slutat jobbet på måndag. Usch vad jag kommer sakna henne  Crying 2, kommer kännas jätte konstigt vara utan henne. Men jag kommer åka en hel del och hälsa på henne och dom små bäbisarna. Efter dom här 8 veckorna kommer säkert inte Monika vilja se mig på länge Wink .

 


Kommer nog vara trött på vägen till Örebro efter 8 veckor så det blir nog rätt långt uppehåll innan jag åker åt det hållet igen.


Är jätte ledsen det blev sån dålig blogg idag  Sorry . Ska försöka bättra mig tills i morgon.


Ha en jätte skön helg ni alla som är lediga, själv jobbar jag hela helgen och lite till  Sadly I Can't .


Sköt om er  Kisses 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards