Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Heratorpets Vinja - 7 mars 2010 20:04

Blev en liten sväng ut mot udden och tillbaka idag. Absolut inte långt men hon får nöja sig med det nu.

 

I morgon eftermiddag så ska jag lämna henne hos Monika, om jag har tur hinner jag ta lite bilder då också  Happy.

 

Vi har inte haft lika varmt och soligt som igår   men nog hade vi lite sol i alla fall.

 

Blev ett himla knäppande med kameran idag också  Snappy. Lika bra passa på för när Vinja åker blir det ju tyvärr bara kort när jag åker och hälsar på. Om jag inte kan övertala Monika ta lite kort emellan vi är där. Får hoppas hon kan det.

 

 

 
Hon har ju blivit helt tokig med att rulla sig i snön när vi kommer ut. Han få upp kameran och ta några innan hon var klar.

 

 

  

Först med huvud ner och rumpan upp.

 

 

  

Sen på sidan.

 

 

  

Sen kommer det stora problemet att inte fastna i snödrivan.

 

 

  

Riktigt söt  Love You .

 

 

  

Så här såg magen ut idag, lite fel vinkel kanske för att se ordentligt.

 

 

  

Glömde ju en bild uppifrån igår  Wink .

 

 

  

Här gick våran lilla sväng idag.

 

 

  

Väldigt nära.

 

 

  

Liten fuktig nos.

 

 

  

Vinjas tass.

 

 

  

Mjölkbaren  Cow .

 

 

   

Du och jag matteI Love You

 

 

   

Mattes älskade lilla flicka Blowing Kisses.

 

 

  

Hitta lite barmark, så det finns hopp om en vår också.

 

 

 

Händer ju som sagt inte så mycke här just nu. Är bara en massa väntan på dom små bäbisarnas ankomst. Monika tror dom kommer natten mellan fredag och lördag, sen väldigt spännande hur många det blir.

 

 

Kommer nog lite sista kort på Vinja i morgon när jag lämnar henne, kommer bli jätte jobbigt  Crying 1 .

 

Nu blir det lite Tv sen Natti, Natti Alarm Clock .





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards