Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Heratorpets Vinja - 19 mars 2010 21:27

Vilka tråkiga dagar man har när inte Vinja är hemma Pouty. Inte går man ut nått för det har varit grått, trist och halt i flera dagar. Idag har det även regnat lite  Rainy . Ända fördelen med det är ju att snön försvinner fortare.

 

Så vilket trist liv man skulle ha om man inte hade hunden, dom piggar verkligen upp tillvaron här i livet  Too Happy 1.

 

Har i alla fall lyckats städa resten av lägenheten idag, nått positivt i alla fall. Har även varit och handlat lite fisk till akvariet och lite mat till fisken. Så jag har även lyckats göra av med lite pengar  Thumbs Down .

 

I morgon blir det en tur hem till Ingrid och hjälpa henne med valparna och sen på söndag ska jag träffa Vinja och valparna  Na-na-na-na . Längtar verkligen efter min lilla flicka, är så tomt utan henne  No . Är verkligen tur att Ingrid också har valpar nu som man kan få komma och hjälpa till med för skulle man bara vara hemma skulle man ju bli galen  Crazy .

 

 

Har plockat fram lite gamla bilder igen på Vinja för att få lite kort i alla fall. På dom här korten är hon mellan 3,5 mån - 6 mån.

 

 

  

Så klart man ska ha kudde när man sover.

 

  

Du....Kan du dela med dig av din mat. Jag är också hungrig....

 

 

 

Tänk att människosläktet ska fatta så trögt.....GE MIG MAT!!!!!

 

   

Världens bästa lilla tjej  Valentine hand heart.

 

 

   

Full fart över gräsmattan.

 

 

Kommer även några bilder som Angie har tagit som jag lånat. 

 

 

  

Liten skrutta.

 

  

Kompisarna Vinja & Rex en härlig höst dag.

 

 

 

I morgon kommer det i alla fall nya bilder från Ingrids valpar.

 

Hoppas ni alla får en skön helg nu så hörs vi nog i morgon.

 

 Hello 

 




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards