Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Heratorpets Vinja - 25 mars 2010 23:31

Idag efter jobbet blev det en tur hem till Ingrid för att mysa lite med valparna och hjälpa till med vecko fotografering  Snappy

 

Nina hade varit där på fm och då hade dom hunnit med att fota 5 valpar, så det var 4 kvar till eftermiddagen. Var tur att några blev fixade på förmiddagen för det är inte så lätt fota valpar för Ingrid. Inte så lätt få dom där man vill ha dom.

 

Han också med att fota lite av gänget, men idag så blev det mest Lucia som fastna på bilderna......Men det gör inget för hon är så jätte söt  Circle Of Hearts.

 

Dom är precis 5 veckor idag och helt bedårande små pälsbollar, blir ju inte alls sugen ta med någon hem.

 

 

   

Busiga är dom.

 

    

Litet charmtroll.

 

   

Kampar lite gör dom också.

 

  

Liten söt Lucia.

 

  

Liten närbild på Lucia.

 

  

Dom små ute för fotografering.

 

  

Upptäcker världen ute.

 

  

Lucia.

 

  

Syskonen busar ute.

 

  

En som hittat en udda sovplats.

 

  

Trött blir man efter en jobbig dag.

 

 

Så har min dag sett ut idag. I morgon får man lite sovmorgon Too Happy 1  för nu börjar em-passen.

 

Ska väl bara fixa lite så blir det sängen sen.

 

 

Vinjas valpar blir 2 veckor idag men tyvärr har jag inga kort och vet inte heller om dom öppnat ögonen än. Ska dit tisdag för då blir jag ledig och då ska jag ta massa kort igen så jag kan fylla upp flera dagars bloggande  Wink . Med lite tur så kanske jag även lärt mig hur man lägger in film så ni kan få se lite rörliga bilder också  Sunshine .

 

 

Om jag hittar nått att skriva om i morgon kanske det blir lite bloggande då också.

 

Natti Natti  Sleeping 

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards