Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Heratorpets Vinja - 3 april 2010 21:59

Idag har jag äntligen lärt mig hur jag lägger ut filmer på YouTube för att kunna   lägga in dom i bloggen Wakka Wakka. Tyvärr har det fortfarande inte gått att öppna ett eget konto där så jag har fått låna Angies konto, verkligen tur hon hade ett.

 

Har inte blivit nått med hund idag, har varit hemma så även familjen får se mig lite Sunshine. Ska ju åka till Vinja i morgon igen så man måste väl vara lite social också Wink.

 

Har lite bilder kvar sen jag var förra gången hos Vinja som jag tänkte visa er. Finns även några där valparna är märkta så man kanske kan följa lite hur dom utvecklas. Får hoppas bara att märkningen inte gått bort tills nästa fotografering Snappy.

 

Kommer även lite filmer sen dom var 3 veckor.

 

 

  

Här är det dom två hanarna som brottas.

 

  

Så här stort och fint har dom fått.

 

   

Vilket lyx, ensam vid mjölkbaren Way To Go.

 

  

Sover så sött.

 

  

Tik märkt höger bak..

 

  

Tik märkt vänster fram.

 

 

Här kommer en filmsnutt med Vinja och bäbisarna. Riktigt hungriga är dom men morsan tycker annat.

 

 

 

 

Äntligen ligger morsan stilla så man kan få äta lite.

 

 

 

 

  

Trött liten kille.

 

  

Lite trött blir man med en massa bäbisar runt sig.

 

 

Dom har så smått börja busa lite med varandra också.

 

 

 

 

  

Tik märkt vänster fram.

 

  

Skön sovstil på en av tikarna.

 

  

Är tiken märkt vänster fram som hittat en annan väg till maten.

 

Mera bus i valplådan.

 

 

  

 

 

Det mina vänner var allt för idag, hoppas ni gillar korten och filmerna. Ska så småningom lära mig redigera filmerna också men just nu är jag nöjd med att lärt mig lägga in dom i bloggen Sunshine.

 

 

På måndag kommer nya kort på dom små läckerbitarna. Ska bli kul se om dom växt på dom här dagarna sen jag var där sist.

 

Sköt om er och Natti, Natti så hörs vi.

 

 

Bye Bye Hello



















Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards