Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Heratorpets Vinja - 6 april 2010 23:42

Jaha då var det vardag igen då och man har börjat jobba igen, inte kul alls Sadly I Can't. Som tur är jobbar jag bara tre dagar innan det blir lite ledighet igen Wakka Wakka. Det där med arbete tar bort så mycke av ens fritid, jobbar fortfarande på den där tips vinsten på 110 miljoner men det verkar tyvärr dröja med den No. Men jag lovar säga till när dom kommer, för trotts allt är väl hoppet det sista som ska överge ossWink .

 

Så det är bara att vänta.

 

Under tiden så kan ni få kolla på lite film och bilder på Vinja och hennes småttingar. Eftersom Vinja är min stora skatt så känns det som jag i alla fall har vunnit en högvinst som fått äran att äga dennna helt underbara hundI Love You .

Så om dom som kommer köpa Vinjas valpar blir hälften så nöjd med sina småttingar som jag blivit med min pärla så kommer dom vara helt klart super nöjdaThumbs Up .

 

 

  

Man måste ju vila lite också.

 

  

Sover sött.

 

  

Kolla in stilen.

 

  

Så lugn och fridfull.

 

  

Kolla in vilken liten goding. Bilden är tagen med mobilen därav lite sämre kvalite.

 

 

Här kommer en liten filmsnutt när dom jagar morsan efter. Verkar bli hungriga så fort Vinja kommer in.

 

 

 

 

  

Hallå morsan, var är du.

 

  

Syns verkligen att dom vuxit.

 

 

Det har verkligen blivit mera fart på dom. Här leker den mörka hanen med en strumpa, tycker han kampar bra för att vara så liten.

 

 

 

 

  

Skönt att passa på att slumra lite när valparna äter.

 

  

Mattes lilla skrutta.

 

  

På upptäcksfärd i valplådan.

 

 

Börjar bli lite trångt vid mjölkbaren, är riktig trängsel när det är matdags.

 

 



Det var alla kort och bilder för denna gång. Finns fortfarande ett gäng kvar så ni kan nog få se några dagar till Happy.



Sköt om er och natti, natti Sleeping









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards