Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Heratorpets Vinja - 17 april 2010 22:19

Jaha då var jag hemma igen efter nästan 3 dagar hos Vinja och hennes söta valpar   Puppy 1. Dom är verkligen helt bedårande söta men aj aj vad dom har vassa tänder. Verkar som om människo kött står högt på deras lista Wink för hu vad dom bits. Så säger folk dom växer upp till stora farliga schäfrar, då har dom absolut inte kännt hur deras valptänder känns hua, hua.

 

Har även träffat två par som ska ha valp. Jätte kul träffa dom som ska ha av Vinjas småttingar. Var en familj i torsdags och sen dom ska ha Monikas fodertik i fredags. Bägge familerna var kanon trevliga och jag önskar dom verkligen stort lycka till med Vinjas barn.

 

Som vanligt blev det MASSA bilder och filmer. Tänkte som vanligt dela upp dom lite för jag kan inte tänka mig ni orkar titta på alla på en gång Phew.

 

 

Dom var ute för första gången när jag var där i torsdags. Helt otroligt hur tuffa dom var ute för att vara första gången. Hade inte Monika sagt det var första gången hade jag helt klart trott dom varit ute en 4-5ggr innan.

 

 

  

Gängets första dag ute.

 

  

Spännande ute i stora världen.

 

  

Spanar lite.

 

  

Kollar in morsan.

 

  

Vinja fostrar lite.

 

  

Du morsan ska du bara ligga där.

 

  

Hanen märkt korset.

 

 

Här är dom ute för första gången, inte lätt att filma dom när dom springer omkring överallt.

 

 

 

 

  

Hanen i farten.

 

   

Kolla vilken sötnos, så lik Vinja när hon var litenAnimated Hearts

 

 

Försöker gräva i ett hål.

 

 

Här kollar dom in stora världen.

 

 

 

 

 

  

Spanar in om man kanske kan fånga filten som hänger där uppe.

 

  

Vinja håller ett vakande öga över sina valpar.

 

  

Mörka tiken märkt vänster fram.

 

  

Visst är jag söt om jag sitter så här.

 

  

Mormor Mikra fostrar hanen märkt i nacken.

 

 

Här kommer en liten snutt när mormor Mikra fostrar sitt barnbarn lite.

 

 

  

  



Mera än så här blir det inte idag, men i morgon blir det både mera film och kort Sunshine. Man tar så mycke så det är inte lätt att välja vilka man ska lägga ut.



Men nu ska jag nog kolla lite på TV TV 1och njuta av tystnaden.



Ha det så bra och sköt om er Heart Glasses







Av Heratorpets Vinja - 17 april 2010 00:30

Hej igen. Är fortfarande kvar hos Vinja o dom små söt nosarna. Dom är verkligen super härliga allihopa. Idag har dom som ska ha Monikas fodertik varit här o hälsat på. Verkligen kanon trevliga människor. Önskar verkligen dom stort lycka till med den lilla tjejen. Den som är på bild idag är hanen märkt i nacken.Kommer mera bilder när jag kommer hem. Fast det är verkligen inte lätt få bra bilder nu när dom bara springer omkring hela tiden. Nu ska jag försöka sova lite så Natti Natti på er alla.

 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards