Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

Lite Bloggtorka :(

Av Heratorpets Vinja - 19 maj 2010 20:34

Har blivit en tur med cykel för Vinja idag. Var meningen vi skulle ut direkt efter jobbet men vädret ville annat.

 

Det börja nämligen åska och mullra som bara den uteThunder , sen inte nog med det så börja det att regna ocksåRain Cloud .

 

Inte blev det så mycke kort heller idag, blir inte nå bra att fota Snappy  och cyklaBike Riding samtidigt.

 

Har tyvärr ingen inspiration att skriva så mycke så ni får nöja er med dom få ynka kort jag lyckades ta på våran tur idag. Blev svängen Stora Göksten som vi tog och den blev ca 6 km.

 

  

Vinja väntar på att hennes matte ska bli klar så hon får komma ut.

 

  

Litet stopp vid vattnet.

 

  

Det var mycke fart på vattnet.

 

  

Titta så fin hon är lilla stumpan.

 

  

Vatten paus kan man också behöva.

 

  

Världens bästa Vinja Valentine I love you sign.

 

  

Så söt bland blommorna.

 

 

 

I morgon ska vi åka och träna med Jessica och Gnista så med lite tur blir det lite bilder också.

 

Nu ska det röjas lite i köket innan man kan lägga sig, med lite tur kommer man i säng i tid. Det blev det inte igår nattNo , tror klockan var över tolv innan jag somna så man var inte glad när klockan sen ringdeAlarm Clock .

 

Håll tummarna att skriv inspirationen kommit tillbaka i morgon.

Bye Bye Hello





 
 
Vicky

Vicky

20 maj 2010 07:54

Vi har tagit en cykeltur nu på morgonen fast det blev bara runt oss. Inte så lång. Nu ska vi packa ihop och åka till bruks och se om vi kan hitta en ruta=).

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Angie

Angie

20 maj 2010 09:11

Ja, inte var det roligt väder igår inte :( ...men idag är det bättre :D !!
Ha det så skoj när ni ska träna idag :D !!
Kramen !!

http://www.angieorex.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

20 maj 2010 20:52

Ja visst får man lite torka ibland.
Man vill ju ha lite att berätta.

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards