Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Heratorpets Vinja - 23 maj 2010 21:33

Har inte varit nått vidare väder idagPouty. Började föresten redan igår kväll runt tolv att börja regnaRainy , var tur jag var vaken så man kunde stänga igen den inglasade balkongen. Blir så jätte blött på mattan annars.

 

Sen idag har det fortsatt regna och blåstWindy mest hela dagen, så det har inte varit så skönt ute Sadly I Can't.

 

Det höll upp en stund på eftermiddagen så då åkte Jessica och jag till SHK och träna lite. Även en av hennes valpköpare var med, det var Karin med Crut.

 

Vinja och jag träna lite av landskamps momenten. Var ju inte så följsam sist i språngmarsch med vändningar och helt om så det gjorde vi och idag kändes det mycke bättreThumbs Up. Även den sakta delen tog vi som också gick bättre.

 

Blev lite kryp med vänster svängar. Gick faktiskt mycke bättre än det har gjort så det kanske finns hopp för det momentet också   .

 

Ett inkallande med ställande blev det också. Planerna är så korta så man hinner inte med ett läggande också   , speciellt nu när jag vill ha ställande senare så inte lilla fröken börjar sakta in av sig själv.

 

Fick lite bilder på Karin & Crut och även Gnista lite.

 

 

Fast först kommer lite bilder på Vinja när vi gick ut till udden en liten sväng.

 

  

Min lilla skrutta.

 

  

Grått och trist var det ute.

 

Lite blommor får förgylla bloggen lite också.

 

  

Några fina vita blommor.

 

  

Några gula blommor som växte vid vattnet.

 

  

Närstudie av maskros.

 

  

Poserar vid parkbänken.

 

  

Min lilla sötnos.

 

  

Fick springa lite efter bollen.

 

  

Karin & Crut med Jessica i bakgrunden.

 

  

Laddar inför sitt träningspass.

 

  

Lite linförighet.

 

  

Sitt Crut.

 

  

Duktig hund!!!

 

Jessica träna lite fjärrdirrigering med Gnista.

 

  

Sitt....

 

  

Ligg....

 

   

Stå...Duktig Gnista klara allt galantThumbs Up .

 

  

En sista bild på Karin & Crut.

 

 

Har varit inne hos Louise på Spårmarkens Kennel och lånat lite bilder på lilla söta ZyndraCircle Of Hearts. Vilken liten sötnos hon är, men en väldigt kaxig liten sötnos har Louise berättat. Inte kan Vinja fått såna kaxiga små valpar, hon som är så snäll. Fast det är väl som med människobarn, alla dumheter kommer från fädernaWink

 

 

   

Söt som socker lilla Zyndra.

 

    

Man måste vara på sin vakt så ingen kommer och tar min pinne.

 

    

Hon verkar gilla vatten  Sprinkler.

 

  

Tuff lite tjej som springer på bryggan.

 

   

Mums med ben.

 

 

Nu var det slut för idag. I morgon jobbar jag em men bara en dag sen är jag ledig igen  . Tycker verkligen vi kunde ha friskift jämnt för dom är bäst   .

 

 

Nu ska jag ut och rasta lilla Vinja och sen lägga mig för klockan är redan över 11.

 

Bye Bye Hello

 

 

 

 

 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards