Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Heratorpets Vinja - 5 juni 2010 22:09

Idag har Ziwa fått varit med mig och Vinja nästan halva dagen. Ja mest med mig för vi åkte ut till hundklubben för att Ziwa skulle få miljötränas lite.

 

Det var Tre klubbarstävling där så det fanns mycke att titta på för en liten schäfer flicka. Mycke läskiga hundar överalltDog 13tyckte lilla Ziwa som inte hunnit träffa så mycke hundar än. Inte lätt hunnit det när man bara är 12 veckor.

 

 

   

Ska jag våga hälsa på dig.....Du ser inte ut som hundarna jag känner igen.

 

    

Spanar ut på vad som händer.

 

   

Ziwa undersöker skogen på bruks.

 

 

Ziwa och Vinja i skogen.

 

 

 

 

 

 

   

Spanar in Vinja som har en pinne.

 

    

Nu du morsan så tänker jag ta din pinne.

 

    

Försök inte....Det kan du inte för den är min....

 

 

Mycke bus blev det i skogen.

 

 

 

 

 

   

Dom har bra pinnar i den här skogen tycker Vinja.

 

    

Kollar in vad morsan håller på med.

 

    

Riktigt söt liten flicka.

 

 

Vinja gillar verkligen att leka med sin lilla dotter.

 


 

 

 




   

Lite modig var hon så hon vågade hälsa på malletiken Onja.

 


   

Onja tyckte nog Ziwa var lite jobbig.

 


  

Efter många timmar ute på bruks så var Ziwa verkligen trött. Mycke nya intryck för en liten valp. Tror Saara fick en lugn kväll när hennes lilla flicka var trött.

Blev tyvärr ingen motion för Vinja idag men så blir det ibland. Får ta igen det i morgon i stället.

Hoppas ni också haft en sån härlig dag med sol som vi har haft  .

 

Med lite tur så hörs vi i morgon igen.

 

Bye Bye  Blow Kiss






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards