Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Härlig Skogspromenad

Av Heratorpets Vinja - 6 juni 2010 20:18

Vinja och jag åkte till Hällby idag för att ta en promenad i skogen. Har ju varit jätte varmt Sweaty och soligt idag så det var skönt gå i skogen för där blir ju lite mera skugga.

 

Fast det var rätt varmt ändå så det blev många stopp och vattna både Vinja och mig.

 

Vi fick ihop nästan 6 km så det var så skönt så.

 

Det blev en hel del fotande  Snappy också på Vinja och naturen.

 

  

En lång ranglig pinne hitta hon som hon ville ta med sig.

 

  

Spanar lite från stenen.

 

  

Kanon fint väder ute...

 

  

Blir inte så fint i skogarna när dom får för sig att hugga ner delar av den.

 

  

Läcker färg.

 

  

Granskott i närstudie.

 

  

Min pärla i solen.

 

  

Poserar lite.

 

  

Den härliga skogs stigen vi gick på.

 

  

Så vackra syrener.

 

  

Gick förbi lite fårhagar fast dom hade inte släppt ut dom här än.

 

  

Vet inte alls vad detta är för sort, men vacker färg hade dom.

 

  

Lite varmt tyckte Vinja det var.

 

  

Så det var skönt hitta den här bäcken att svallka sig i.

 

  

Jätte kul hade hon.

 

  

Skönt blöta magen också.

 

 

Blev även en liten filmsnutt när hon badade.

 

 

 

 

 

  

Här kommer lilla stumpan farande.

 

  

Några jätte konstiga växter hitta vi i skogen, riktiga jätte plantor var en del.

 

 

Vi han bara med denna promenad idag för jag var tvungen hem och försöka sova. Har nu fyra sega nätter framför mig som inte alls är kulPouty .

 

 

Sköt om er alla så får vi se om vi syns i morgon igen

 

 

Hello









 
 
Angie, Rex & Zäpo.

Angie, Rex & Zäpo.

6 juni 2010 20:58

Verkar som ni hade en trevlig promenad idag :D !! Själv glömde jag ta bilder över huvud taget :(
Ja, nog är dom där växterna lustiga...det är väl dom som vi sett förut som blir mega stora ?
Undrar vad det är för växt ?
Kramizar Från Oss !!!

http://www.angieorex.se

 
Vicky

Vicky

7 juni 2010 19:36

Vad bra att ni kom ut på promenad även fast vi var i Norrköping:). Nästa gång vi ska iväg så lovar jag att tala om det:). Det ser ut som om du har fullt upp om dagarna. Jag har lästa alla blogginägg som jag har missat. Valparna börjar bli stora. De växer som ogräs..
Kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Kerstin

Kerstin

7 juni 2010 21:45

Vilken härlig skogspromenad...det är ljuvligt ute nu! lagomt varmt...skulle jag vilja sola skulle jag ha gnällt som bara den! För det är kyliga vindar!
Härliga bilder igen..
ha ne bra vecka!
Kram

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Siv.Stromberg@tele2.se

7 juni 2010 22:39

Hej! Tittade på dina fina bilder och jag tror att den stora växten är en björnloka. Plocka inte den, för om man får på sig växtsaft och dessutom solen skiner kan man få stora brännblåsor. De blå blommorna ser ut som midsommarblomster.
Hälsningar från Siv och Heratorpets Wittra

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

7 juni 2010 23:27

Siv:

Tack för hjälpen med blomman och växten. Är super dålig på vad blommor heter men har upptäckt det är rätt kul att fota närbilder på dom.

Vad kul att tittar in på Vinjas sida. Hoppas att allt är bra med dig och Wittra.

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards