Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2010 23:15

Har även idag blivit lite pyssel inför morgondagen. Hoppas verkligen det blir nått bra även om jag är så dålig med att pyssla. Är tyvärr inte så pysslig av mig. Längtar verkligen till söndag då allt är överPhew

Vinja tycker inte det är så kul när vi städar, hon trodde nog vi hade glömt bort henne för hon kom med en boll som hon ville leka med Soccer bounce.

 

Det blev i alla fall en cykeltur mitt på dagen, inte så långt för vi skulle ju åka och simma på kvällen   . Cykelturen blev väl ca 6 km.

 

  

Vinja hitta hitta sin fina pinne som hon sprang med igår.

 

  

Liten paus i cykelturen.

 

På em blev det en tur till Öb för att inhandla lite mera saker till studenten. På hemvägen blev det ett stopp vid slagsta för att äta lite slagsta glass.

 

  

En väldigt god nougatsnäcka.

 

  

Så här mulet har det varit hela dagen. Hoppas verkligen på bättre väder i morgon.

 

 

Vid 7 taget på kvällen var det dags att åka till Strömsholm och simma. Åkte först och hämtade Angie, Rex och Zäpo.

 

  

Zäpo sitter och väntar på Angie som är och handlar.

 

  

Rex i badet.

 

  

Vinja gillar också att simma.

 

  

Rex & Vinja.

 

  

Rex kämpar på.

 

  

Vinja kämpar på i Jet Streamen.

 

  

Per åt en smörgås som både Vinja och Zäpo tyckte var mums.

 

  

Efter badet blev det lite bus.

 

   

Kanske lite fel konstrueradThinking

 

  

Vilka stora tänder du har morsan....

 

  

Passa dig morsan....Jag är starkare än dig.

 

  

Kaxig liten grabb.

 

  

Ge dig morsan......

 

   

Zäpo i bilen på väg hem.

 

 

Så har våran dag sett ut idag. Var ju tänkt jag skulle lägga mig tidigt för i morgon kl 5,30 ska dottern ha skjuts till deras champange frukost i stan. men inte blev det speciellt tidigt inte för nu är klockan 23,53 och jag är uppe än. Inte blir det mycke sömn inte.

 

Ha en skön helg och Natti, Natti på erCounting Sheep

 

 

 

 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards