Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Heratorpets Vinja - 12 juni 2010 22:42

Här har det verkligen varit full rulle hela dagenPhewoch inte har det blivit mycke sömn heller. Kom inte i säng föräns vid halv 1 i nattPillowoch sen var det upp kl 5 i morse för att skjutsa Sandra och hennes kompis på champange frukost inne i stan  Cheers . Åkte sedan hem för att vila en stund för dom skulle sen få skjuts hem av Idas föräldrar.

  

Hon var sen hemma igen strax efter halv 7 för att fixa sig inför studenten och fotograferingen. Vid kvart över 8 så var det dags skjutsa dom till skolan, sen hem och äta frukost och fixa till sig själv och även lite av den sista städningen.

 

Vid 11 skulle vi vara vid Rekarne skolan och hitta en bra plats tills dom skulle springa ut vid 12. HU vad mycke folk det blev till slut. Kände sig nästan som en packad sill när man stod där och inte var det lätt hitta henne sen när alla rusa utDuh.

 

Var absolut inget vidare väder idag att ta studenten på, mulet, delvis regn och blåst hela dagen Windy.

 

Har tyvärr inga bilder från när Sandra sprang ut för det var hur svårt som helst att se nått och sen höll jag i massa saker. Men jag tog några kort innan jag skjutsa henne på morgonen.

 

 

  

Sandra i sin fina klänning och sin mössa.

 

  

Så fin hon är mammas flicka.

 

  

Mina bägge fina flickor.

 

  

Vinja önskar sin lillmatte lycka till med en pussBlowing A Kiss.

 

  

Smörgåstårta blev gästerna bjudna på.

 

 

  

Och även jordgubbar, glass och maränger.

 

 

 

Vinja har fått vara hemma hos Angie idag när vi skulle fixa en massa och få gäster. Hon har varit hos sonen Zäpo och Rex hela dagen. Dom har visst busat en hel del och enligt Angie blev Vinja lite trött på sin kaxiga son emellanåt Phew.

 

När jag skulle komma och hämta Vinja så blev det ny fart och busande så jag han fota lite Snappy. Här kommer en massa bilder när mor och son kampar lite.

 

 


  

Ta i då grabben.

 

  

Håll dig i skinnet grabben, inga dumheter nu....

 

  

Bra grabben.....Ta i då....

 

  

Laddar om för ny kamp.

 

  

Nu du morsan så tar jag nog den....

 

  

Hoppsan....Rex låg visst ivägen när vi leker.

 

  

Okej....Dra dig trött så står jag här och väntar.

 

  

Men kom igen då grabben....Ta i då....

 

  

Vinja gosar lite med sin son.

 

  

En liten bild på min vackra flicka på väg hem.

 

Nu är klockan mycke igen. Ska ut och rasta Vinja och försöka komma lite skapligt i säng Sleepingom det går.

Kommer nog ha svårt att somna och koppla av innan Sandra kommit hem så vi får väl se hur mycke sömn det blir i natt då. Lite drygt 4 timmar som blev i natt är en aning för liteSadly I Can't .

 

Hoppas ni stod ut med en liten blandad blogg idag. Har ju av förklarliga själ inte blivit så mycke med Vinja idag   men det kan man inte alltid göra nått åt.

Ha en fortsatt skön helg så hörs vi nog en stund i morgon också.

 

 

 

Natti, Natti Tanny






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards