Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Heratorpets Vinja - 16 juni 2010 21:20

Säger bara usch, ve och fy för att jobba dag tid. Har gått kurs idag mellan 8-17 och ska göra samma i morgon Soapbox. Man hinner ju ingenting när man kommer hem så sent och man får ju stressa en massaPouty . Nej ni, tacka vet jag skift så man får lite flera timmar hemma så man hinner med nått.

 

 

Blev en cykeltur för Vinja idag. Blev som vanligt bort mot våtmarken pga det bra underlaget och att hon kan vara lös nästan hela vägen. Fick sig även en liten simtur i ån.

 

 

Hon fick börja med att svalka sig lite innan vi börja cykla.

 

  

Hmm, ska man tordas gå i här kanske....

 

  

Japp, då var hon i.

 

  

Det var ju riktigt skönt när man väl kom i.

 

  

Ska jag verkligen gå upp nu när det var så skönt i vattnet.

 

  

Ja då var vi igång med våran cykeltur.

 

  

Sen blev det lite mera badande.

 

  

Sån liten duktig flicka.

 

  

Vinja, badbruden.

 

 

En liten filmsnutt blev det på min lilla badbrud när hon simma lite.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Vinja sitter fint vid cykeln.

 

  

Mattes pärla.

 

  

Så var vi på väg hem.

 

  

Hon är verkligen mattes lilla ögonsten mitt lilla hjärtegryn.

 

 

Ja ni, inte han med så mycke än detta idag. Jo har lagat mat också men sen blev klockan mycke. Fattar inte att så många hellre jobbar dagtid än skift. Dom stackarna måste ju stressa jämnt för att hinnaTongue Out 1 . Nej så tack och lov att kursen är slut i morgon. Kan bara berätta att den är absolut inte kul alls Thumbs Down. Dom som håller i kursen är i och för sig jätte duktiga men sitta och lyssna på nått i 8 timmar som man inte är intresserad av ett dugg är verkligen pestSadly I Can't .

 

Så nu är det bäst man plockar undan efter maten och försöker komma i säng så man inte somnar på kursen i morgonFalling Asleep vilket är stor risk misstänker jag.

 

Så håll tummarna jag orkar med en dag till så hörs vi nog i morgon.



Bye Bye Hello






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards