Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Helt Slut Efter Två Dagars Kurs

Av Heratorpets Vinja - 17 juni 2010 22:55

ÄNTLIGEN är kursen slutNa-na-na-na . Är verkligen inte kul sitta på kurs och lyssna en hel dag. Sen att komma hem klockan 5 på em när man ju egentligen skulle ha slutat klockan 2 känns ju verkligen inge vidarePulling My Hair Out. Att bli tre timmar senare än man skulle ha blivit gör verkligen mycke.

 

Så tyvärr blev det bara en kortis för Vinja idag på ca 3-3,5km. Var så trött och seg så jag orka inte längre. Men, men så blir det ibland. Tack och lov bara att man inte jobbar så här jämnt för då skulle man ju inte hinna nått allsSadly I Can't.

 

Lite kort fick jag ihop på våran sväng idag men inte var det många inte. Men ni får tyvärr nöja er med dom ynka som blev.

 

 

   

Så här vackert var det vid 4 i morse på himlen kunde inte låta bli att fota den då den var så otroligt vacker.

 

    

Kom nu matte.....Ta bort den där saken du har i ansiktet så vi kan gå någon gång....

 

 

  

Lilla pluttan i solen.

 

  

En liten ros.

 

  

Har ingen aning vilken sort men det var en fin lila färg på den.

 

  

Vinja gillar pinnar, ju större desto bättre.

 

  

Världens bästa lilla tjej Circle Of Hearts

  

 

Ja inte var det mycke att komma med idag men så är det tyvärr ibland. Ska träffa Ingrid i morgon fm och träna liteSunshine ska verkligen bli jätte kulWakka Wakka. Förhoppningsvis kan det hinnas med några kort. Är ju tyvärr inte så lätt träna och ta kort samtidigtHmm 2 .

 

Så nu är det snart natti, natti för mig så man orkar upp i morgon.

Sköt om er och var rädda om varandra Kisses







 
 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

18 juni 2010 10:34

Du är duktig du som får till det lilla i alla fall. Jättefina bilder. Det är kvalite inte kvantitet som räknas, vet du väl. :-)
Ha det så trevlig på träningen.

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards