Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 25 juni 2010

Min Lilla Flicka Är Halt :(

Av Heratorpets Vinja - 25 juni 2010 22:35

Hej ni alla. Hoppas ni haft en bra midsommar med bra väder och god matPizza Parlor 2och haft en trevlig stund med era nära och käraCheers.

 

Här har det varit lugnt hela dagen. I morse när jag skulle rasta Vinja upptäckte jag att hon var haltSad. Inte kul alls för någon av ossSadly I Can't. Hade ju sett fram mot lite promenader och lite annat skoj, men så blev det inte. Har bara blivit små korta rastningar vilket inte alls uppskattas av VinjaThumbs Down hon tycker inte alls hon ska behöva vara inne hela tiden. Får hoppas att det bara är en sträckning och inget allvarligt. Har kollat tassar men kan inte se nått konstigt alls. Var först rädd hon trampat på nått glas för det ligger ju krossat glas tyvärr lite överallt.

 

Så idag blir det inte många bilder alls. Inte så lätt få ihop nått när vi inte varit ute. Fast några stycken kan jag allt bjuda på och även lite blommor.

 

  

Vinja tycker vi ska ut och gå, men ack vad hon blev besviken.

 

  

Om jag låtsas hittat nått här kanske jag kan få vara ute lite till....

 

 

Lite blommor får förgylla dagens blogg när det inte blev så många på min lilla pärla.

 

  

Liten fin ros, upptäckte hemma att det satt ju ett litet kryp där inne.

 

  

En till ros, himla läcker rosa var det på dom.

 

  

Smörblomma i närstudie.

 

  

Brännässla.

 

  

Ska vi inte gå någon promenad nu heller undrar VinjaPouty.

 

  

Hon är verkligen så söt min lilla VinjaAnimated Hearts.

 

  

Älskar verkligen denna hund av hela mitt hjärtaI Love You.

 

  

Vinja med sin trasa.

 

 

Ja ni, det var verkligen en händelselös blogg idag  . Men det är inte mycke göra åt när min lilla flicka inte är frisk.

Håll tummarna nu för att Vinja blir ohalt snabbt så hon slipper ha så tråkigt, och även hennes matte.

 

Ha en fortsatt skön helg nu så hörs vi i morgon igenHello

 







 
 
Jonas

Jonas

26 juni 2010 08:38

Vinja blir säkert av med hältan snart, förmodligen bara en sträckning hon fått av allt valpbus den senaste tiden ;) Men du får väl skämma bort henne med massage och god mat medans hon är shalonk :-D

http://chrigasblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Nina

26 juni 2010 12:17

Får hoppas att hon blir bra, tror som Jonas.
Håller tummarna.

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

26 juni 2010 15:56

Aj då, det låter inte bra. Håller tummarna för att det bara är en sträckning.
Att en brännässla han vara så fin :-)
Kram på er!

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards