Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Heratorpets Vinja - 7 juli 2010 23:06

Hur länge kommer det vara så här varmt egentligenSweating , känns verkligen segt med denna hetta hela tiden. Sen att det är så torrt och visset ute är inte heller så kulSadly I Can't.  Tror verkligen naturen och alla djuren skulle uppskatta lite vatten nuSprinkler .

 

Nog klagat om vädret.

 

Vinja och jag har varit och spårat idag. Var med Janne som även la mitt spår. Han trodde det var nästan ett fullt elit spår. Hon var så jätte duktig idagNa-na-na-na . Hon hitta alla pinnar utom en, men den hitta jag. Upptaget gick kanon, nosa lite åt fel håll och sen vände och gick rätt håll Too Happy 1. Hon var så jätte duktig min lilla flicka. Första spets vinkeln sprang hon ett varv runt innan hon hitta rätt väg och andra tog hon direkt  Thumbs Up .

 

Det var rätt myggigt i skogen så det var att slåss med dom samtidigt som man skulle hålla reda linan och kolla var man satte fötterna. Är tur hon inte är så störnings känslig då det blev några stopp för hennes osmidiga matte skull ta sig fram också.

 

Blev ju tyvärr inga kort från spåret, men några innan vid bruks och lite när hon lekte med Jannes Berra blev det.

 

  

Vinja i skogen vid bruks.

 

  

Lite balans övningar.

 

  

Här i skogen parkerade vi.

 

  

Vinja laddad innan spåret.

 

  

Trött och nöjd liten tjej med din boll efter spåret.

 

  

Berra.

 

  

En pigg Berra och en trött Vinja.

 

  

Janne & Vinja.

 

  

Lite bus.

 

  

Kom igen då.....Lek med mig.....

 

  

 

Mera än så han vi inte med idag. Hinner inte så mycke tyvärr när man jobbar och sen ska hem och laga mat. Sen har ju nästan hela dagen tagit slut.

Nu är det dags för mig att besöka den sköna sängenDreaming.

Hörs i morgon. Bye, Bye Hello






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards