Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Heratorpets Vinja - 9 augusti 2010 22:41

Har inte haft nått lysande väder här idagNo. Det har varit mulet hela dagen och små regnat från och tillRain Cloud

 

Var meningen att vi skulle åka ett gäng och spåra idag på kvällen men det fick snabbt planera om. På em så räckte det inte med bara lite regn utan det börja verkligen ös regna och blixtra och dundra som bara den  Thunderså att ge sig ut i skogen i det vädret var inte så smart.

 

 

 

 

Men det har varit rätt skönt sitta hemma i soffan och kolla på lite film också  TV 1.

 

 

Så idag blir det verkligen katastrofalt med lite bilder, det är nästan så jag skämmsEmbarrassed . Men tyvärr så rår jag inte för vädret.

 

 

Här kommer i alla fall dom jag lyckats ta idag.

 

 

   

Posera kan hon min lilla flicka.

 

   

Mörkt och urrigt hela dagen Sadly I Can't

  

Förstår inte varför hon tycker det är så kul att gå ut på bryggorna.

 

 

  

Får hoppas det blir bra väder i morgon så man kanske kan hitta på nått. Inte för att det skadar med lite vilo dagar men vädret får gärna vara lite bättre.

 

Har varit och kollat på en ny kamera idag Snappy. Får se om det blir en ny i morgon eller inte. Inte för att den jag har tar dåliga bilder men jag skulle vilja ha en lite snabbare kamera och en som blir lite bättre bilder när man tar på hundarna som rör sig. Så jag ska fundera lite hur jag ska göra Thinking. Fast det lutar nog åt att det blir en nyWink .

 

 

Med hopp om en torr morgon dag så hörs vi i morgon Blow Kiss






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards