Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2010

Trött & Seg Matte :(

Av Heratorpets Vinja - 10 augusti 2010 21:35

Har tyvärr inte hänt så mycke här idag   . Vaknade i natt och kunde inte somna om på flera timmar så jag har varit rätt seg hela dagenThumbs Down . Så det har inte blivit någon promenad för Vinja idag.

 

Har i alla fall varit inne och köpt en ny kamera Snappy. Blev ingen värsting kamera precis men en som hade bättre zoom och ska kunna ta flera bilder efter varandra och bättre rörliga bilder. Håller på att ladda batteriet så jag har inte hunnit pröva den ännu. Sen ska man ju lära sig allt också vilket inte är så lätt  Hmm 2 . Kommer säkert ta ett tag.

 

 

Så här ser ny förvärvet ut.

 

  

En Casio EX-H15. Har 14 megapixlar och 10*optisk zoom. Den förra hade bara 5-optisk zoom så det ska bli spännande se skillnaden.

 

Lite bilder på Vinja på våra korta rastningar blev det.

 

  

Vinja i gräs djungeln.

 

  

Poserar på stubben.

 

  

Min vackra flicka.

 

  

Blå himmel hade vi på em.

 

  

Ledsen att det inte blev så mycke idag, men ibland så är man lite seg. Med lite tur har jag lyckats fundera ut hur kameran funkar i morgon så man kan kolla om det blev bra bilder Thumbs Up.

 

Får väl försöka komma i säng skapligt och hoppas man får sova ordentligt. Inte kul att bara ligga och vända och vrida sig på nattenNo.

 

 

Hörs i morgon. Natti, Natti Counting Sheep 

 







 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

11 augusti 2010 05:27

Jag förstår om du är trött! Själv har jag sovit ganska dåligt de senaste nätterna, och i kombination med arbete blir man mer en zombie än människa :/

Sv: Ja, kanske är det så att behovet inte finns längre - men det är ändå skönt och veta att man har en plats att gå till om det skulle behövas :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Maria

Maria

11 augusti 2010 08:12

Tusen tack!
Är kanonnöjd med Knuttes MH, han var duktig :)
Ska bli spännande att se bilder tagna med nyförvärvet :) Så kul med kameror!
Ha en riktigt bra dag!

http://sluggster.blogs.se

 
Monica

Monica

11 augusti 2010 08:49

Ja är på väg att köpa kamera men har svårt att välja, det vore ju kul om man fattade sej på den också.
Som svar på dina frågor kan du gå in på länken och glutta,efter alla problem vid sista kullens födsel sa jag aldrig mer och så har det än så länge blivit. 3 kullar på 14 år är ju inte mycket att skryta med;-)
Ja du har så rätt, många har sin hund för att kunna skryta med hur duktiga dom är. Själv är jag värdelös på att tävla "nerver"
Ha en bra dag;-)

http://www.moatorpet.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards