Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Heratorpets Vinja - 11 augusti 2010 23:46

God kväll eller god natt kanske låter mera lämpligt eftersom klockan snart är mitt i natten.

  

Har varit ute och testat den nya kameran idag  Snappy. Kan både säga att jag är nöjd och inte nöjdI Can't . Vissa saker blir bättre på den nya men vissa inte alls. Kan bero på att jag inte ställt in allt rätt, så det får nog bli en tur in dit jag köpte den för att få en liten lektion hur den fungerar.

 

Det som inte var så lysande är att bilderna blir så stora att inte bloggen tar emot dom   . Så för att kunna lägga in dom måste jag in och ändra och krångla vilket tar en massa extra tid som inte är kul Thumbs Down .

 

Så helt klart får det bli en funderare om jag ska ha den kvar eller inte. Får bara hoppas man kan få lämna tillbaka den när den är öppnad och använd. Fast hur ska man kunna testa den om man inte öppnar denQuestion Mark . Dom hade heller inte nått demo ex som kan kunde kolla på heller. Får väl kolla med dom dom i morgon. Men visst borde man väl ha ånger rätt även på såna saker.

 

 

Nog tjafsat om kameran. Vi har varit ute och spårat i kväll. Det var jag & Vinja, Angie med Rex & Zäpo, Jessica med Sota & Gnista, Vicky med Happy & Axa och sen Janne & Berra.

 

Janne var som vanligt snäll och la mitt spår  Bow Down Before You . Idag fanns det inga snitslar för Janne skulle kolla hur det gick när jag inte visste nått alls. Det gick bra, ett klockrent upptag  Too Happy 1 och sen iväg. Spetsvinkeln gick jätte bra idag, hon missa en pinne men den hitta hennes matte   så det gick ju bra ändå.

 

Är så jätte nöjd med min lilla pärla, inte bryr hon sig fast hennes matte snubblar och far bakom i linan och får be henne vänta ibland för jag ska trassla ur mig ur buskarna. Hon väntar så snällt och när jag är klar så tuffar hon på igen  Sunshine .

 

 

Lite bilder från dagens träff blev det iaf efter lite krångel att få in dom i bloggen. Tyvärr så fastna inte alla på bild eftersom någon inte kunde vänta så jag kunde hinna vara med att fota. Inga namn Jessica men du vet vem jag menar  Wink .

 

 

  

Jessica, Vicky & Angie disskuterar hur dagens spår ska läggas upp, eller om nått annat.

 

  

Vicky håller på att trassla ur sin spårlina.

 

  

Zäpo, Vinja & Rex ligger och laddar för sina spår.

 

  

Det här är Axa som Vicky passar åt sin uppfödare. Den lilla damen heter i stamtavlan Svassas Go For Fame.

 

  

Axa och Zäpo busar lite. Lite festligt för dom är födda på samma dag den 11/3.

 

  

Janne & Vicky på väg ut att lägga sina spår.

 

  

Happy väntar på sitt spår i bilen.

 

  

Happy redo att börja spåra.

 

  

Vicky & Happy i spåret.

 

  

Så här glad blev Vicky när Happy hitta slutet.

 

  

Jessica och Angie kollar hur dom ska lägga spåren.

 

  

Janne och Berra gör sig klara.

 

  

På väg....

 

  

Berra har spåret.

 

  

Vinja redo för sitt spår.

 

  

Duktig flicka som kom ända till slutet.

 

  

Rex med sin boll på sitt spår slut.

 

  

Mattes lilla pärla.

 

  

Vinja, Axa och Janne.

 

  

Janne leker med Zäpo innan han ska spåra.

 

 

 

Avslutar med 3 porträtt på Vinja som jag tagit idag med nya kameran. Är jätte nöjd med dom här korten på lilla fröken. Men det är som sagt inte kul att behöva ta en massa tid och göra om dom för dom ska få plats i bloggen.

 


 





  



Ja ni det var allt för idag, får se hur det blir med kameran om man får någon ordning på den eller inte. Det återstår att se i morgon.

 

Natti, Natti  Dreaming






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards