Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Heratorpets Vinja - 14 augusti 2010 23:32

Började morgonen med en promenad vid våtmarken med Jessica, Sota & Gnista  Walking The Dog Female. Hu vad trött jag var när klockan ringde vid halv 8 taget  Alarm Clock ,   var verkligen sugen att bara stänga av och somna omPillow . Men jag kom upp tillslut i alla fall. 

 

Blev som sagt en promenad vid våtmarken, vi tyckte det skulle passa bra om det blev varmt för då kunde ju hundarna ta sig ett litet dopp i ån In The Pool .

 

Och nog var det rätt kvaft ute fast klockan inte var så mycke. Som tur var så var inte solen framme utan kom fram mera på slutet av promenadenHand fan . Det blev både lite intervaller och simma för vovvarna idag vilket var uppskattat i värmen. Dagens sväng blev lite drygt 6 km och hundarna gjorde ju lite till.

 

Sen till mitt stora dilemma Hmm, det blev ju som vanligt en väldigt massa bilder på våran promenad och då menar jag MASSOR av kortSnappy. Så det har inte varit lätt att sålla, tyckte jag varit duktig att rensa bort dåliga kort eller lika men då fanns det fortfarande 40 bra bilder kvar Phewoch det kan ju till och med jag tycka är lite för mycke kort i bloggen Wink . Så det blev att rensa igen. Tror det blev 30st kvar och det är väl också lite mycke men om jag ska få med hela våran promenad och vad vi gjorde så får det bli så mycke kort idag.

 

 

  

Vinja svalkar sig i ån.

 

  

På väg upp med sin nya vatten sak, Flytande Flappy.

 

  

Sota på väg ut att simma lite.

 

  

Sota gillade också Vinjas Flappy.

 

  

Jessica ska kasta ut Flappy till.....ja ni, ser inte om det är Sota eller Gnista.

 

  

Gnista i vattnet.....tror jag.

 

  

Gnista på väg in med Flappy.

 

  

Vackra Gnista.

 

  

Gnista full fart efter bollen.

 

  

Tjoohoo här kommer hon tillbaka.

 

  

Sota laddad för att springa.

 

  

Även där full fart.

 

  

Sota på väg tillbaka.

 

  

Sota ville gärna behålla bollen.

 

  

Vinja på väg till bollen.

 

  

Fort går det.

 

  

Här kommer hon mattes lilla pärla.

 

  

Vinja, Gnista & Sota i solen.

 

  

Gnista väntar på att få bada igen.

 

  

Sota har tagit sig ett dopp till.

 

  

Kolla in hoppet som Gnista gör, riktigt häftigt.

 

  

På väg in med Flappy.

 

  

Vinja kastar sig i vattnet.

 

  

Alla vovvarna.

 

 

 

Här kommer några bilder när Vinja & Gnista busar lite.

 

 


  


  


  


Dom hitta även en vatten pöl som dom tyckte var kul.....

 


  


  


  

Hoppas ni nu har orkat hänga med hit ner till slutet för annars har ni missat en massa kul och fina bilder.

 

  

Resten av våran dag har varit rätt lugn, det har ju varit rätt varmt så man har inte kunnat gå nått heller Sweating 2. Tänkte jag skulle sitta en stund vid ån när jag var ute vid 6 taget men det gick inte allsSadly I Can't. Så fort man satte sig så hade man ett dussin äckliga myggor på en så det var bara gå hem igen.

 

Ha ni alla nu en fortsatt skön söndag.


 
Hello




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards