Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Heratorpets Vinja - 20 augusti 2010 21:39

Jaha då har man överlevt första arbetsdagen efter sin semester. Kan ju inte säga att jag jubla och studsa upp när klockan ringde, kände väl mera som att jag slår nått hårt på väckarklockanAlarm Clock 2 . Fast bara man till slut lyckas ta sig ur sängen brukar det funka skapligt, det svåra är orka resa sig upp från kudden Pillow.

 

 

Har tyvärr inte hunnit med så mycke mera idag än att Vinja fått gå på gåbandet hos RK Prodog. Fast idag fick vi åka till Ekängen, det är utställning där i helgen och dom ska ha gåbandet med där i sin monter.

Har tyvärr inte alls blivit mycke kort idagI'm sorrymen jag har inte hunnit. Fast och andra sidan har det varit rätt mycke bilder på sista tiden så ni kan kanske behöva vila lite Wink . Sen är det så att bloggplatsen bara tillåter att ladda upp 500 bilder i månaden i avancerad uppladning, sen måste man ta dom en och en. Jag måste ju erkänna att 500 bilder i månaden inte räcker här inte, blir oftast en hel del till måste jag erkännaShy Whistler.

 

 

    

Vinja på bandet i deras monter.

 

  

Duktig liten flicka, man måste koncentrera sig också.

 

  

På våran rastning. Måste säga att jag jätte nöjd med Vinjas nya halsband, var lite tveksam först men är nu super nöjdThumbs Up.

 

   

Man måste ju "läsa tidningen" också.

 

   

Ett omoget nypon i närbild.

 

   

Min snygging.

 

   

Lite blomsterprakt vid slussen.

 

   

 I Love You

 

Ber om ursäkt att det inte funnits nått kul att berätta idagEmbarrassed . Men tyvärr tar jobbet bort så mycke av fritiden. Ska försöka bättra mig tills i morgon men kan inte lova nått.

Nu är det dags gå att sova om man ska upp tidigt. Till er som är lediga ha en skön fredag kväll och till oss/er stackare som jobbar, Sov Gott Sleeping.







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards