Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Gått På Gåbandet

Av Heratorpets Vinja - 2 september 2010 20:23

Har inte blivit så mycke gjort idag   . Blev bara träning på gåbandet för Vinja idag. Man hinner ju tyvärr inte så mycke när man jobbar natt. Sen efter 3 nätter så är man rätt trött och segThumbs Down och att sen veta att man har ytterligare en natt kvar gör en ju knappast mycke piggare.

 

Men efter i natt så är jag ledig några dagar vilket kommer vara så skönt  Woohoo! .

 

 

 

Även i morse så var det en så vacker soluppgång som var tvungen att fotas lite. Var inte lika stark som igår morse men lika vacker.

 

  

 

 

  

Vinja ligger och väntar på sin frukost.

 

  

Lite rastning innan vi åkte till Jyckens för att gå på bandet.

 

  

Lite posering på bänken han vi också med.

 

  

Vinja på bandet, sån duktig liten flicka är hon.

 

  

Vinja tycker hon ska få lite godis av Ann-Louise.

 

  

Här hämta jag dagens lunch för jag orka inte laga nått idag.

 

 

 

Mera än så blev det inte idag. Blir garanterat lite mera i morgon när man inte behöver sova på em.

Ha en skön kväll ni alla så hörs vi i morgon  Kisses






 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

2 september 2010 21:03

Det har varit en ganska lugn dag här också. Skönt med sånt ibland :)

Sv: Nä, det var inte öroninflammation. Det visade sig var neuralgi (stavning?) vilket gör att smärtnerverna får fnatt... I princip.

Det ska gå över av sig självt, och jag hoppas det blir snart för det är ganska jobbigt när det hugger till i huvudet :S

http://www.henrikolsson.eu

 
Carina

Carina

2 september 2010 21:42

Visst är himmlen läcker på morronen.

jag är likadan när jag jobbat mycket man orkar inte ut och promenera lika länge. kram

http://tysonochganget.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

3 september 2010 14:36

Sv: Tack så mycket! :)

Jag ska verkligen försöka ta det lugnt idag! :)

Trevlig helg!

http://www.henrikolsson.eu

 
Kerstin

Kerstin

3 september 2010 21:07

Skönt att vara ledig några dagar just nu uppskattar jag fredagkväll så otroligt mycket. det har man glömt att göra i sommar när man varit ledig länge!
FAntastiskt härliga bilder på alla era vovvar...ljuvlig skog ser ni ut att ha varit i.De verkar verkligen komma överens!
Ha en bra helg!
Kram ifrån oss // Kerstin o tre killar

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

4 september 2010 10:53

Spicy Hot vid Fristadstorget? Då är du ju nästan vid mitt jobb. Då kan du ju komma in och hälsa på nästa gång?!
Kram

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards