Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Heratorpets Vinja - 4 september 2010 23:19

Blev en tur till Kjula skogen för lite spår och uppletande idag också   . Fick ett sms från Ingrid som undrade om jag ville med och självklart ville jag detThumbs Up .

  

Ingrid hade lite otur idag då lagom när hon skulle släppa på spåret upptäckte vi några bär plockare i hennes upptags ruta   . Tror spåret gick rätt skapligt ändå   men missa ett par pinnar.

 

Vinjas spår var inte så långt idag, la ut 5+1. Tyvärr så verkar det irrat folk på hennes spår också  Mean . Gick bra ca en tredjedel av spåret sen blev det lite fel, men hon kom lite rätt i alla fall och hitta sitt slut Way To Go. Men missa tyvärr 2 pinnar.

 

I vanliga fall brukar jag snitsla spåren men idag snitsla jag bara dom två spetsvinklar som var. Är i såna här lägen man verkligen önskar spåret var snitslat.

 

Lite uppletande blev det medans vi vänta på spåret. Gick väl både bra och dåligt. Dom tre första sprang hon ut och hitta bra men när jag skulle skicka ut på fjärde så verka hon fått hjärnsläpp och fatta ingentingQuestion Mark . Ingrid gick ut och gjorde en synretning och då gick det bra   .

 

Allt-I hitta alla i ett litet nafs, den lilla fröken var super pigg och allert och for omkring som bara den i rutan.

 

 

  

På väg mot Kjula.

 

  

Ingrid lägger sitt spår.

 

  

Lite små ynkliga kantareller hitta vi.

 

  

Härlig skog är det i Kjula.

 

  

Fast vissa verkar tro det är deras privata sopptippNo .

 

  

Allt-I redo att ut och leta.

 

  

Full fart genom skogen med ett föremål.

 

  

Riktigt taggad var hon.

 

  

Och ännu mera saker hitta hon.

 

  

Bollen är nog Allt-I:s favorit.

 

  

Ingrid och Allt-I på väg ut att spåra.

 

  

Ser ni bärplockaren som var precis i spåret.

 

  

Bolt var också med och fick spåra.

 

  

Även om spåret inte gick så bra så hitta vi i alla fall slutet.

 

 

 

På kvällen gick vi en liten sväng mot udden och ut på Torsharg. Där blev det en liten pytte träning. Blev lite kryp, som faktiskt såg riktigt bra ut. Ställde upp henne och testa inkallning som om vi gjort framåtsändande och det gick också bra. Ett ink m stå o ligg blev det också. Men där la sig lilla fröken på ställandet men gjorde om och då gick det så bra   .

 


  

Riktigt busig var hon med pinnen.

 

  

Här kommer hon farande.

 

  

Vacker solnedgång var det på kvällen.

 

  

Min lilla pärla.

 

  

Kommer du någon gång då....

 

  

Några vackra höstlöv hitta jag. Visst är det vacker men känns lite vemodigt att sommaren är slut.

  

 

Detta var vad som hänt hos oss idag. Tänkte försöka komma lite tidigare i säng än igår då klockan blev 2,30 innan jag la mig. Är inte så lätt att ställa om efter nattskiften.

Hoppas ni haft en härlig lördag.

Bye, Bye Heart Glasses







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards