Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Trött Och Seg Hela Dagen

Av Heratorpets Vinja - 13 september 2010 22:11

Har inte hänt så mycke här idag då jag varit trött och seg hela dagenThumbs Down . Inte blev det bättre heller av att det regnadeRain Cloud  ute när jag tänkt gå ut en sväng.  Så det fick faktiskt bli en vilo dag för lilla stumpan. Kan ju inte påstå hon verkade gilla det för hon var hur pigg som helst.

 

Blev i alla fall en liten rastning ut till udden och tillbaka. Passa på att träna ställande på långa inkallningen eftersom hon fått för sig att lägga sig. Men hon gjorde rätt bägge gånger så det var ju bra  Thumbs Up . Lite kryp med svängar blev det självklart också som jag var riktigt nöjd med, så det går framåt i alla fall och det är ju bra  Sunshine.

 

 

Så tyvärr blir det inte så mycke bilder idag, fick ihop några bilder på Vinja sen några natur bilder.

 

 

   

Så här mörkt och trist var det på fm, men lagom när jag åkte till jobbet då kom minsann solen fram.

 

    

Bladen börjar skifta i gult.

 

   

Och vissa har redan blivit röda.

 

    

Min lilla pärla som tyckte hennes matte var väldigt slö idag....Kan nog hålla med henne om det....

 

   

Riktigt vackert röda nypon.

 

   

Vinja poserar lite vid båtarna.

 

   

Finns lite blommor kvar än.

 

 

Nu är jag ledig i tre dagar och det ska bli så sköntWoohoo!. Får bara hoppas också att vi får bra väder så man kan träna en massa och gå härliga promenaderWalking The Dog Female . Får hoppas bara man känner sig piggare i morgon. 

 

 

 

Sköt om er så hörs vi i morgonHello 


  






 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

14 september 2010 05:26

Vilodagar är aldrig fel, och ibland känns det skönt när "vädret" kan styra det :) Jag överväger att ta bilen idag pga regn och blåst - men vi får se hur det blir :P

Sv: Nä, vildsvin är det sista man vill möta i skogen :S

http://www.henrikolsson.eu

 
Anna & Nova

Anna & Nova

14 september 2010 11:41

Vädret är inte det roligaste :( Hade tänkt ge mig ut i skogen och fota lite höstbilder men jag vill att solen skiner då hehe. Han fota lite i trädgården igår när solen var framme iaf :)
Älskar din bild på det röda lövet, jag gillar hösten och dess färger så mycket :)

Kryp är något av det svåraste man kan kan lära en hund säger dem så jag är så imponerad av de hundar som är så duktiga på att krypa :) Min Nova kryper mest med frambenen när jag har testat att lära henne hihi.

Sv: Oj elitspår, så duktiga ni är :) Förstår att du är lite nervös men ibland kan det vara bra med lite nervositet för då skärper man till sig på tävlingsdagen :)
Tack så mycket och du får lycka till med tävlingen nu :)

http://ellegaard.doggyblogg.se

 
Monica

Monica

14 september 2010 15:02

Ja i går var det tråkigt väder, inga längre rundor här heller.Fina höstbilder och söt Vinja. Har nästan alltid haft långbenta hundar så deras kryp har sett lite mystiskt ut,kul att det funkar bra för er;-)
Jag har inte sett röken av dom sedan i söndags, tror nog hon blev lite skärrad men hon måste ju veta hur hunden är eftersom hon haft honom i flera år.
Ha det bra;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kerstin

Kerstin

14 september 2010 21:44

JA vilodag det har vi haft ganska många nu och det kan ju vara skönt med nån men nu är vi bra nog tträningssugna både jycke och matte...fast vi får ha tålamod minst 10 dagar till...hur det nu ska gå till. Ramos skiter i att han har en tratt som tar i överallt, han plöjer fram som en ångvält. Det var bara igår han var trött.
Hösten är så vacker och så behaglig. Fina bilder idag med!
HA det gott// Kramen

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

15 september 2010 21:26

Man måste få slöa lite ibland.
Fast det är inget roligt att känna sig slö :-(

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards