Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Heratorpets Vinja - 25 september 2010 22:50

Idag har vi tillbringat hela dagen på SHK i Södertälje. Har varit tävling där idag och både jag och Jessica var med. Jag i deras klass 2 och Jessica i deras klass 3. Var även Riksmästerskap för dom som tävlade i 3an.

 

Är inte så insatt i deras tävlingar då det var första gången vi var med. Vinja och jag vann i alla fall deras Klass 2 med 239,5 p, max poäng var 260 pWoohoo!. Vi blev även Klubbmästare i klass 2. Fina priser var det, en stor pokal och en stor säck Eukanuba   .

 

 

  

Vinja med sina priser.

 

  

Vinja med sin pokal och medalj.

 

  

På prispallen.

 

  

SHK Södertälje.

 

  

Här var priserna.

 

    

Riktigt stora planer har dom.

 

 

Här kommer ett gäng blandade små bilder från idag. Vet tyvärr inte vad alla heter så ni får väl bara titta lite.

 

 

                                     

 

 

  

Jessica & Gnista i fritt följ.

 

  

Jessica och Gnista väntar på resultatet.

 

  

Hämtar sitt pris.

 

  

Dom tre bästa idag.

 

  

Gnista med sina priser.

 

 

Även Angie var med oss idag och i pausen så gick vi en liten sväng. Var väldigt fina promenad vägar av det jag såg. Blev även lite kort på den korta svängen.

 

 

  

Angie & Zäpo vid klubbstugan.

 

  

Vinja och Zäpo kollar in verandan.

 

  

En massa bus blev det också.

 

  

Vinja och Zäpo kollar när Angie & Rex tränar lite.

 

  

Mera träning.

 

  

Rex poserar i löven.

 

  

Rex och Zäpo i busar tagen.

 

 

Vid 5-taget så var allt slut så vi åkte hem. Ju närmare hemåt vi kom så började det att regnaRain Cloud, inte kul alls. Så nu är vi rätt trötta efter att varit ute en hel dag. Hade verkligen tur med vädret i Södertälje för det hade stått vi skulle få regn men vi klara oss från det hela dagen   även om det var bra mulet på slutet.

 

 

  

Så här tråkigt har det varit i Torshälla idag   .

 

  

En räkmacka blev det när vi kom hem.

 

  

Och även en liten enkel räksallad fick jag i mig.

 

 

Har inte hört nått från Enköping så det blir ingen tävling i morgon. Fast jag är inte så ledsen för det. Känner mig rätt seg efter dagen och så finns det ju lite moment som behöver fixas till också. Så nu har vi ju hösten att försöka få ordning på dom svåra momenten och ta nya tag i vår.

 

Får väl bara hoppas man kommer med också för vi har ju bara 2011 på oss att tävla då Vinja ska paras igen våren 2012 är det tänkt. Då ska det även följa med en lite valpis hem är det tänkt.

Hörs igen i morgon. Bye ByeHello  

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards