Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Heratorpets Vinja - 26 september 2010 19:31

Vid lunch tiden idag åkte Angie och jag till Kjula för att lägga lite spår.

 

Vi började med Zäpo som fick ett som legat ca 20 min och kanske var 250 m långt. Det gick bra för dom   . Även Rex spårade och det hade också gått bra   .

 

Vinja fick ett spår som kanske blev 5-600m, kanske mer eller mindre. Var 5+slut och 2 spetsvinklar. Spetsvinklarna tog tid att lösa, tror det gått folk där för vi såg några med hund som var ute där. Men hon hitta alla pinnar och löste även spetsvinklarna till slut  Thumbs Up.

 

 

Gick en lite sväng medans Rex och Vinjas spår låg. Vi kom en bit upp i skogen när jag hörde nått i skogen, tittade upp och tyckte först det var hästar  Horse. Men ack vad jag såg fel för det var Skogens Konung som kom farande  Moose  Moose. 2 st var det också. Så det var bara snabbt få in hundarna och så vände vi för några jagande vovvar ville vi inte ha.

 

 

  

Zäpo har hittat sitt slut.

 

  

Mycke bus blev det när man är duktig.

 

  

Vinja spanar efter Zäpo och Rex.

 

  

Rex och Zäpo har dragkamp.

 

  

Gänget i skogen.

 

  

Zäpo och Rex.

 

  

Söt kille i skogen.

 

  

Vinja, Rex och Zäpo.

 

  

Zäpo och Vinja leker.

 

  

Alla vill ha godis av Angie.

 

  

Full fart i skogen.

 

  

Vinja och Zäpo.

 

 

 

Var meningen jag skulle gått en till sväng men jag blev seg och hamna framför Tvn i stället TV 3. Får väl skärpa till mig i morgon i stället för nu är det mörkt ute.

Hoppas ni alla haft en skön helg.





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards