Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Heratorpets Vinja - 28 september 2010 20:17

Vi har haft ett kanon väder med sol och blå himmelMostly Sunny MEN det har blåst nått fruktansvärt kalltWindy .

 

Så på em när jag vaknat till så åkte Vinja och jag en sväng till skogen vid Bjällersta och gick. Skogen är ju trotts allt det bästa stället att gå om det blåser för det känns inte lika mycket där. Blev en tur på ca 5,5 km. Vinja fick även springa lite intervaller i backarna så hon fick röra sig lite mera   .

 

 

  

På väg på en del av elljus spåret.

 

  

Riktigt vackert ute, men hu så kallt där det var öppet.

 

  

Vinja i solen.

 

  

Min söta flicka.

 

  

Dom har kalhuggit en del av spåret, ser inte kul ut   .

 

  

Jag och Vinja.

 

  

Solen lyste vackert in i skogen.

 

  

Vinja i motljus.

 

  

Här kommer hon efter ha hämtat sin boll.

 

 

Efter det var det bara hem och börja med maten för att sen gå och vila på kvällen. Eftersom jag sover så dåligt och vaknar rätt ofta så behöver jag sova även på kvällen. Mitt mål är att komma i säng vid 17 tiden men klockan blir oftast över 18 innan man är i säng. Sen är det inte så lätt att somna alla gånger tyvärr.

Ha en bra kväll så hörs vi i morgon igenBlow Kiss .






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards